Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Beach not Shot on the beach

with 6 comments

Via deze weg even promotie maken voor het GUN fotografen-collectief waar ik zelf deel van uitmaak.
Onze missie deze keer was een reeks beelden maken met het thema “Beach not Shot on the beach”.
Hieronder alvast mijn drieluikje, shot in Sint-Niklaas.
Via deze link kan je het werk van de andere BULLETS bekijken.

beach1

beach2

beach3

Written by Jimmy Kets

juli 1, 2009 bij 5:49 pm

Geplaatst in Uncategorized

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik had ‘m deze voormiddag al eens ergens gezien maar pas nu heb ik ‘m door… lol… (domdomdom 🙂 )
    sjiek drieluik. dat die palen een constante zijn, zal wel geen toeval zijn zeker? – het gaat hier ten slotte om JK hè 🙂
    kortom: tis een fijne reeks!

    Stephanie

    juli 1, 2009 at 8:03 pm

    • Ik denk het ook nie, dat de palen toeval zijn. Ze brengen, als ze goed gepositioneerd zijn, esthetisch evenwicht in het beeld. Mooi is, het komt dan wel goed uit, dat in foto 2 de achterkanten van de borden toont, wat in het andere geval misschien storend zou zijn geweest en niet zo leuk voor het zeepaardje. Het is trouwens opvallend dat in alle drie de foto’s de entourage van het hoofdsubject (zijnde SEA, zeepaardje, schelp) redelijk sober is gehouden. Een zeer clever drieluikje.

      Luc Rabaey

      juli 2, 2009 at 8:40 am

  2. Zeer mooi gedaan! Je foto’s hebben een andere verhouding/cropfactor, analoog toestel gebruikt? 🙂

    Nils

    juli 1, 2009 at 11:13 pm

  3. Ik had de foto’s al eerder op de GUN-blog gezien. Het was meteen duidelijk welke foto’s de jouwe waren.
    Originele reeks. Die met het schelpje is echt geweldig.

    gekiekt

    juli 2, 2009 at 7:43 am

  4. sterk !

    brocno

    juli 2, 2009 at 8:50 am

  5. tof initiatief toch dat gun-blogje…

    ysabje

    juli 2, 2009 at 9:05 pm


Plaats een reactie