Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Mini’s

with 25 comments

Een paar weken geleden kreeg ik de opdracht van De Standaard Magazine, om een reeksje foto’s te maken van een oude en een nieuwe mini. Ik had zo’n anderhalf uurtje de tijd om er iets van te bakken onder een brandende zon. Ter plekke aangekomen in de garage in Beersel, zag ik dat dit qua locatie niet veel soeps was. Tijdens mijn weg ernaartoe was mijn oog gevallen op de dakparking van een delhaize. Heb dan snel beslist om daar maar iets in mekaar te steken, want een concept had ik niet. Hieronder het resultaat van het improviseren… Het is eens iets anders dan portretten maken🙂

mini4

mini1

mini5

mini2

mini3

mini6

mini7

Written by Jimmy Kets

juni 27, 2009 bij 5:55 pm

Geplaatst in photography

25 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. waw! hoed af! ehm muts af!

    dieterdelathauwer

    juni 27, 2009 at 9:10 pm

  2. Ik vind de eerste en de laatste heel leuk!!

    Mie

    juni 27, 2009 at 9:57 pm

  3. de eerste en de vierde zijn toch wel super geworden! die waarop hij zijn mini moet duwen is misschien niet zo’n goede reclame…

    ysabje

    juni 28, 2009 at 12:20 am

  4. straf … voorkeur naar nr 4.

    nickje

    juni 28, 2009 at 4:27 am

  5. De Coopertest flink doorstaan! Absolute klasse! Zéér creatieve invalshoeken. Magistraal-Ferm! Je meer op het lijf geschreven dan portretten maar dat had’k al is gezegd!

    jef beirinckx

    juni 28, 2009 at 7:00 am

  6. knap werk !!

    MJ

    juni 28, 2009 at 7:11 am

  7. Gewoon fantastische foto’s, origineel… echt jij.

    zeezicht

    juni 28, 2009 at 7:55 am

  8. Zeer knap werk, inderdaad. Inventief zeg maar. ’n Favoriet? De 4 – o.a. voor de suggestie van snelheid – onmiddellijk gevolgd door de 5.

    Luc Rabaey

    juni 28, 2009 at 8:17 am

  9. Super-reeks! En je reportage over foute strandkledij die dit weekend in DS-magazine stond was al even fantastisch.

    Steven De Baere

    juni 28, 2009 at 9:20 am

  10. Chapeau! En dat in 1,5 uur tijd!Ongelooflijk knap.

    Susanne Stoop

    juni 28, 2009 at 9:39 am

  11. ik zie wel de gelijkenis met hoe je eens eerder omschreven hebt hoe je een potret registreert. dingen uit en in beeld brengen, plaatsing en houding van het model… je creativiteit op een andere manier gebruiken.

    bij het lezen van je tekst zag ik alleen de eerste foto en vond m meteen goed. fijn hoe de omgeving en het onderwerp samen vallen. zelfst zonder winkelwagen doet het beeld het, maar met is ie top. een wagen niet groter dan een winkelwagen en de vrouw heeft een straatlantaarn gekocht😉 herhaling van kleur is ook mooi.

    broodjelicht

    juni 28, 2009 at 10:51 am

  12. De laatste foto doet me flink denken aan je wallmartfoto (wallart). Parking (paring), of denk ik te ver?

    jurgenbrusselaers

    juni 28, 2009 at 11:05 am

  13. Supergaaf!

    Karina

    juni 28, 2009 at 12:43 pm

  14. hahahaha! die met de winkelkarretjes!🙂

    Lievil

    juni 28, 2009 at 12:48 pm

  15. IK vond de coverfoto van DSM alvast een van de beste van de laatste maanden. Zeker met de zomerse sfeer van de laatste weken.

    Pieter

    juni 28, 2009 at 2:15 pm

  16. Zeer creatief opgelost, die opdracht. Faut le faire. Je had wel chance met het weer en de kleuren! 1 en 5 vind ik grafisch het sterkst.

    Pascal Digital

    juni 28, 2009 at 4:33 pm

  17. echt leuke beelden. Ik had ze dit weekend ook al gezien in Standaard Magazine. Mooi!

    dipfico

    juni 29, 2009 at 7:20 am

  18. car photography, kets style, nice!

    tomleuntjensphotography

    juni 29, 2009 at 2:52 pm

  19. Doet me wat denken aan de filmpjes van Mr. Bean
    Voor snel geimproviseerd te hebben, knap!

    Valentin Jacobs

    juni 29, 2009 at 8:17 pm

  20. Sterke beelden. Roadtripgevoel.

    ghostshot

    juni 29, 2009 at 9:55 pm

  21. Toch leuk geïmproviseerd! 1 en 4 zijn mijn favorieten.

    fotomart

    juni 30, 2009 at 11:23 am

  22. Foto Mini vijf is fantastisch dubbelzinnig gemaakt: de nieuwe, rode met witte streep onder het verbodsbord (idd spuuglelijk en blijft beter binnen staan), de blauwe nostalgische mag op de baan blijven. Of hoe één beeld alles kan zeggen. Love it!

    Bijre

    juli 1, 2009 at 8:04 am

  23. Iedere foto heeft een waw effect, tof gedaan

    gerritimages

    juli 1, 2009 at 9:11 am

  24. Mini-reeks met maxi-gehalte. Top Jimmy.

    kris luckermans

    juli 1, 2009 at 6:07 pm

  25. Veel kan ik niet aan de commentaar toevoegen buiten het nogmaals te zeggen dat het leuk gedaan is!

    tomvh

    juli 5, 2009 at 8:24 pm


Geef een reactie

