Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Benedict Cumberbatch

with 4 comments

Gisteren moest ik wat red-carpet foto’s maken op het filmfestival in Gent. Ik heb mijn beelden ter plekke afgewerkt. Plots zag ik dat acteur Benedict Cumberbatch die ik voorheen wel even in beeld had gehad op de rode loper, binnenkomen in gezelschap van de regisseur van zijn laatste nieuwe film: Tinker, Tailor, Soldier, Spy. Ze waren even tot rust aan het komen met een pintje. Na even aarzelen ben ik er toch op toegestapt met de vraag of ik hem snel 1 minuutje voor mijn lens mocht plaatsen en die minuut heb ik dan ook gekregen van hem. Met wat meer tijd zou er meer inzitten natuurlijk, maar ver konden we niet wandelen.

Written by Jimmy Kets

oktober 12, 2011 bij 9:32 pm

Geplaatst in Uncategorized

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Prachtige foto! Geweldig dat je dat gedurfd heb. Heb je er toevallig nog meer?🙂

    Marie

    oktober 12, 2011 at 10:25 pm

  2. De aarzeling… heel herkenbaar.

    nyklyn

    oktober 13, 2011 at 8:40 am

  3. that’s a fantastic shot!

    Mimi

    oktober 13, 2011 at 9:45 am

  4. Ik hoorde gisteren dat ik heel wat gemist heb op het filmfestival. Deze foto bevestigd dàt in elk geval wel…

    Hanne

    oktober 17, 2011 at 6:11 am


Geef een reactie

