Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

GRAAG UW STEM TEM 9 OKTOBER (FILM WEDSTRIJD)

with 8 comments

Dankzij jullie vorige stemmen heb ik het gehaald tot de top 20 van de publieksprijs van het NIKON filmfestival.
Vanaf NU t.e.m 9 oktober kunnen jullie stemmen op mijn filmpje, en dit elke dag weer opnieuw. Niet vergeten om om de 5 sterretjes (zou fijn zijn🙂 )aan te duiden. Alvast hartelijk dank!

STEMMEN KAN HIER: http://www.nikonfilmfestival.be/nl/top-20-publieksprijs/longing-for-home

Written by Jimmy Kets

september 24, 2011 bij 10:02 am

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. telkens opnieuw blijf ik het fantastisch vinden om te bekijken. mag ik vragen..het lijkt zo’n beetje ‘half-verborgen’ camera? (camera op schoothoogte?) of zijn de personages zich bewust van het feit dat je aan het filmen was?

    mie

    september 24, 2011 at 9:12 pm

    • ‘k ga kijken en zien…

      Vincent de Groot

      september 24, 2011 at 11:21 pm

    • de personages zijn amper bewust van elkaar😉

      broodjelicht

      september 25, 2011 at 8:18 am

      • idd🙂 dat bedacht ik ook toen ik mijn vraag al verstuurd had. Toch lijkt het me niet evident om het voor elkaar te krijgen zo’n conversatie gefilmd te krijgen. Tenzij de personen uw aanwezigheid helemaal niet opmerken. Anders heb je toch de kans om bij in het gesprek betrokken te raken? … (waarschijnlijk maak ik het te moeilijk)

        mie

        september 25, 2011 at 8:28 am

  2. prachtig….

    Vincent de Groot

    september 24, 2011 at 11:26 pm

  3. Hier het verhaal achter de schermen. Ik was op hemelvaartsdag een videoportret aan het maken over mijn grootmoeder. In het eerste shot zit ze aan een tafel. Ik volgde haar heel de dag. Ondertussen waren de mensen aan mij gewoon geworden. Plots zag ik dat de man in het filmpje opstond omdat die vrouw tegen hem iets aan het zeggen was. En dan ben ik het gewoon beginnen filmen, niet onopvallend (zo ben ik dan weer niet🙂 ). En zo is het ontstaan.

    jimmy kets

    september 25, 2011 at 11:23 am

    • Bedankt voor het verhaal achter.. Op zich lijkt me heel dat gegeven al boeiend. Dat je dat onopvallend kunt filmen, waarschijnlijk er knal op, en dat die mensen geen enkel teken geven van gewaarwording van de camera. Het moet zijn dat je 1 bent met je toestel.🙂
      Groeties

      mie

      september 25, 2011 at 4:46 pm

  4. Done.

    wernerengelen

    september 27, 2011 at 7:12 pm


Geef een reactie

