Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Life is a forrest

with 11 comments

Dit reeksje foto’s heb ik vandaag gemaakt op 20 minuten. Het zou misschien sterker zijn om er slechts enkele te tonen, maar soit, anders blijven ze voor eeuwig op mijn harde schijf staan tot deze zot-draait. Tenslotte elk beeld dat ik maak is gemaakt als een soort communicatiemiddel, nooit om ongezien te blijven, want dan bestaat het niet.

Written by Jimmy Kets

april 10, 2011 bij 8:35 pm

Geplaatst in photography

11 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. bomen met een verhaal. Goed!

    fotomart

    april 10, 2011 at 10:18 pm

  2. Ik hou er wel van.

    nyklyn

    april 11, 2011 at 6:40 am

  3. ziet er niet uit als een vlaamse steenweg🙂
    grappig, boom door auto.. boom door dak.

    ruud

    april 11, 2011 at 10:14 am

  4. Helemaal het oog van een fotograaf!

    Joke

    april 11, 2011 at 10:42 am

  5. Vind vier, zeven en acht goed, de anderen doen me om eerlijk te zijn niet zoveel.

    klaasgoethals

    april 13, 2011 at 5:09 am

  6. “… elk beeld dat ik maak… ” oei, ge gaat nu toch niet al die probeerselkes beginnen posten, he😉

    Patrick

    april 13, 2011 at 10:49 am

    • Vind ik ergens ook wel Patrick, ik heb ook zoveel foto’s op mijn harde schijf staan, die ik hoogstwaarschijnlijk nooit zal posten. Een fotograaf die alleen maar foto’s maakt die goed zijn, die bestaat gewoon niet. En ik vind deze reeks in zekere zin toch wel een beetje zonde, omdat deze blog zoveel geweldige foto’s heeft staan… Achja, just my two cents🙂 als jij het de moeite vond om ze te posten, wie ben ik dan, fotografie is en blijft persoonlijk.

      klaasgoethals

      april 14, 2011 at 6:53 am

  7. weer nadenkers…

    tinjacobs

    april 14, 2011 at 8:20 am

  8. en toch … toch is dit weer typisch de signatuur van JK.

    wernerengelen

    april 15, 2011 at 7:16 pm

  9. ik vind dat wel tof om probeerselkes te posten. anders staan die daar maar voor eeuwig ongezien te staan op die harde schijven.

    het is trouwens wel een leuk reeksje: het zijn echte jimmyviews vind ik. hoekjes van de wereld die jij alleen goed ziet…

    ysabje

    april 20, 2011 at 7:15 am

  10. Wurbs! De Bomen zonder den Hugo (Matthysen) zijn sterke dragers!

    Jef

    april 28, 2011 at 11:02 am


Geef een reactie

