Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Dure Woorden

with one comment

Hieronder een trailertje dat ik gemaakt heb voor de voorstelling “Dure woorden”, een productie van Behoud De Begeerte.
In de voorstelling zelf zullen er enkele filmpjes te zien zijn die ik voor hen gemaakt heb.

Best even op de youtube site bekijken om alle kleine lettertjes te kunnen lezen.

Written by Jimmy Kets

oktober 12, 2010 bij 12:27 pm

Geplaatst in film

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ben zelf met mijn vriendin gaan kijken nadat we tickets hebben gekregen via Klara. Maar ik was niet al te overtuigd van de voorstelling op zich. Spijtig, ze konden er veel meer mee doen. Kenden wel iemand van de mensen die in het project zaten.

    De filmpjes op zich waren aan de andere kant wel eerder interessant gefilmd.

    nedewe

    november 9, 2010 at 2:13 pm


Geef een reactie

