Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Bedankt!

with 18 comments

Bedankt aan alle mensen die gisterenavond op Canvas gekeken hebben naar de Lijn 3 documentaire.
Bijna 100.000 kijkers keken naar de uitzending van begin tot eind.

Deze documentaire zit in het aanbod van ‘Net gemist’, en is tot een week na uitzending te bekijken.

http://www.canvas.be/wereldvancanvas/ooit-gemist-het-aanbod/

Veel kijkplezier!

Written by Jimmy Kets

maart 8, 2010 bij 1:59 pm

Geplaatst in film, Uncategorized

18 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik was er een van, meer van dat!

    Joke

    maart 8, 2010 at 3:19 pm

  2. Zulke reporatages zouden ze meer moeten moeten maken en uitzenden! Goed gedaan

    Bram

    maart 8, 2010 at 3:56 pm

  3. Valt de documentaire online te herbekijken? Heb het helaas gemist.

    Jurriaan

    maart 8, 2010 at 4:19 pm

  4. het was dan ook een goeie uitzending.

    Tim De Weerdt

    maart 8, 2010 at 5:22 pm

  5. Hallo,
    Vorig jaar heb ik je tentoonstelling “Brightside”gezien in Antwerpen. Regelmatig kijk ik op je blog. Dus is het juist leuk om de persoon/fotograaf achter de beelden eens een keer te zien en aan het woord te horen.
    In ieder geval heb ik genoten van de uitzending. Wat knap dat je met een beeld de juiste sfeer weet te pakken en de kijker weet te raken.
    Groetjes Anita Kuylen

    Anita Kuylen

    maart 8, 2010 at 6:50 pm

  6. Is de reportage nog ergens online te bekijken? Ben helaas te laat ingevallen en vind ze niet meteen terug op video.canvas.be

    De 20 minuten die ik nog gezien heb, waren ontiegelijk de moeite!

    Jelle

    maart 8, 2010 at 7:58 pm

  7. De reportage was intrigerend en goedgemaakt. Ik bleef geboeid.

    Menck

    maart 8, 2010 at 8:32 pm

  8. Graag gedaan. Dat ze dit eens honderdduizend keer herhalen.

    Koen

    maart 8, 2010 at 8:47 pm

  9. volgens mij heeft je wordpress en je facebook een goede ghostwriter

    dieterdelathauwer

    maart 8, 2010 at 9:20 pm

  10. Dan moet je nog de kijkers met een digicorder bijtellen… de documentaire blijft nog even staan tot ik de tijd kan vinden om met volle aandacht te kijken.

    TBR

    maart 8, 2010 at 10:15 pm

  11. hoe weet je dat er 100.000 gekeken hebben ?
    ben ik ook meegeteld of geldt het alleen voor vlaamingen ?

    anyway.. mooi werkje. zowel acteur als regiseur.

    ruud

    maart 8, 2010 at 10:22 pm

  12. Leuk om te zien. Heb enkel begin gemist.

    Pieter

    maart 9, 2010 at 8:10 am

  13. Heb ervan genoten. Het bewijs dat fotograaf zijn veel meer is dan enkel wat beelden maken.

    Joost

    maart 9, 2010 at 11:35 am

  14. wie had dat nu willen missen, ’t was prachtig!

    MJ

    maart 13, 2010 at 6:31 pm

  15. Gisteren naar de tentoonstelling in Gent geweest; ik was ervan onder de indruk. Er liep veel volk rond en ik hoorde diverse bezoekers commentaar leveren. Ook de commentaren in het gastenboek bewijzen dat de foto’s heel wat losmaken bij de bezoekers. Wel grappig dat die reacties zo sterk uit elkaar liggen: sommigen vinden dat jullie een eenzijdig, te negatief beeld geven terwijl anderen het een heel rake schets van de huidige situatie vinden. Alleen spijtig dat het fotoboek al helemaal uitverkocht is. Aan de balie stuurden ze me naar een plaatselijke boekhandel, waar ik het laatste exemplaar meekreeg.

    Rik Palmans

    maart 21, 2010 at 10:51 am


Geef een reactie

