Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Lappersfortbos

with 3 comments

Donderdag ben ik in het Lappersfortbos in Brugge langsgeweest voor een repo in opdracht van De Standaard. Ik had helaas maar een uurtje de tijd, en bovendien viel dit uurtje net op de moment dat het aan het donker worden was. Ik heb de grenzen van de ‘handheld’ fotografie met hoge iso waarden dan maar afgetast, want met een statief sleuren en werken is niet aan mij besteed en in dit geval wilde ik bewust mijn flits voor een keertje niet gebruiken om de sfeer te behouden. Helaas wilden de mensen ook niet herkenbaar gefotografeerd worden, wat het er niet makkelijker op maakte.

Written by Jimmy Kets

januari 30, 2010 bij 7:05 pm

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. lekker ruige stijl .. anders
    mnm #3 (met de hond)
    hele fijn beeld

    ruud

    januari 30, 2010 at 8:45 pm

  2. Veel plezier me je nieuwe Nikon, muisje!🙂

    sukiyuki

    februari 3, 2010 at 2:03 pm

  3. Al met al heeft het toch prachtige beelden opgeleverd.

    Dynaries

    februari 3, 2010 at 3:27 pm


Geef een reactie

