Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Smile Hasselt

with 12 comments

Sinds enkele dagen loopt in Hasselt het “Smile” project. Er zijn 2 beelden van mij opgenomen, maar doordat ik in Japan zit heb ik ze nog niet in’t echt gezien. Ik was dan ook blij dat ik onderstaande foto’s daarnet in mijn mailbox ontving.

Copy Paste van de Smile Hasselt website:
Tot 26 december ’09 fungeert de stad Hasselt letterlijk als canvas voor het werk van talentvolle fotografen.
Grote foto’s (van enkele meters hoog tot gevelgroot) worden op verschillende locaties getoond tegen gevels,
monumentale gebouwen, op pleintjes, ….

meer info op: www.smilehasselt.be

Onderstaande foto’s zijn gemaakt door Kristof Vrancken.

smile

smile2

Written by Jimmy Kets

oktober 1, 2009 bij 5:33 pm

Geplaatst in Uncategorized

12 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. zo wijs, proficiat! vrees wel dat ook ik het niet in het echt zal kunnen bezichtigen. volgende keer in gent?

    teun

    oktober 1, 2009 at 5:43 pm

  2. Grapppig die eerste met die dametjes!

    Karina

    oktober 1, 2009 at 5:47 pm

  3. leuke foto’s van foto’s

    Karin

    oktober 1, 2009 at 6:02 pm

  4. super!!!!!

    dieterdelathauwer

    oktober 1, 2009 at 6:06 pm

  5. wow, de max! had er nog niet van gehoord, wil ik toch wel eens in het echt gaan zien.

    Steven De Baere

    oktober 1, 2009 at 7:20 pm

  6. stoer !

    broodjelicht

    oktober 1, 2009 at 8:16 pm

  7. Funky🙂

    Jan Geloen

    oktober 1, 2009 at 9:45 pm

  8. Vet ferm man!! U go boy!

    Bart

    oktober 1, 2009 at 10:47 pm

  9. Machtig!

    Artur

    oktober 1, 2009 at 11:17 pm

  10. En de titel van de tentoonstelling is er ook pas gekomen na dat ze jouw 2de foto zagen.

    jef

    oktober 5, 2009 at 8:38 am

  11. leuk! zo groot…

    ysabje

    oktober 5, 2009 at 9:48 pm

  12. Mooi om uw beelden zo groot in het stadslandschap te zien. Het ziet er prachtig uit!

    joachimos

    oktober 22, 2009 at 7:20 am


Geef een reactie

