Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Universal Studio’s Japan – Osaka

with 8 comments

Vandaag ben ik een ganse dag gaan fotograferen in de Universal Studio’s in Osaka. Aan de inkom werd ik verwelkomt door een groot bord met mijn naam op, heel vriendelijk van die Japanners. Het park lijkt als twee druppels water op het gelijknamige park in The States en ook hier hangen enkel Amerikaanse vlaggen te wapperen. Na een vijhonderdtal foto’s en menig uren te hebben rondgewandeld, was mijn flits “leeg-geflashed” en waren ook mijn batterijen op. Hopelijk zitten er enkele bruibare beelden tussen voor de expo. Een selectie van de foto’s die ik hier in Osaka maak, zullen hier getoond worden op een groot flatscreen.

kets

Written by Jimmy Kets

september 26, 2009 bij 2:05 pm

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zijde weer aan ’t egotrippen! ;-p

    Mie

    september 26, 2009 at 2:12 pm

  2. Hoe cool is dat niet!🙂

    Titus

    september 26, 2009 at 3:15 pm

  3. You go, boy! I guess is indeed like a rollercoaster🙂

    AiKyiomi

    september 26, 2009 at 3:30 pm

  4. 🙂

    Artur

    september 26, 2009 at 4:36 pm

  5. je kan er ondertussen een reeksje van maken. niet?

    ysabje

    september 29, 2009 at 7:33 pm

  6. heerlijk gezien.

    pieter

    oktober 1, 2009 at 2:51 pm

  7. Goed oog!🙂

    Bart

    oktober 1, 2009 at 10:46 pm

  8. Dat ziet er gaaf uit. Osaka ligt dan wel niet echt naast de deur, maar wie weet als ik een keer in de buurt ben. Mooie opname.

    Dynaries

    oktober 2, 2009 at 6:19 am


Geef een reactie

