Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Jimmy in Japan

with 15 comments

Morgen vertrek ik naar Osaka, Japan, en dit op uitnodiging van FLANDERS CENTER.
In hun expo-ruimte zal ik mijn “Brightside” project tentoonstellen. Op deze eigenste moment worden terplekke de prints gemaakt en geframed. Als ik er ben kan ik beginnen puzzelen met de foto’s. Eveneens zullen de volkscafes getoond worden op een scherm. Ik zal ongeveer een week voor de opening in Osaka aankomen, en zal deze periode gebruiken om ter plekke nog een nieuwe fotoreeks te maken, die eveneens nog deel zal uitmaken van de expo, eveneens gepresenteerd op scherm. En als dit nog niet genoeg is zal ik ook nog een lezing geven en we zijn voor de moment ook nog aan het brainstormen over een workshop met Japanse fotografen…

japanlogo

Written by Jimmy Kets

september 21, 2009 bij 6:41 pm

Geplaatst in Uncategorized

15 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. laat die japanners gewoon elkaar fotograferen

    nyklyn

    september 21, 2009 at 6:50 pm

  2. Wow great!!!

    Hou ons op de hoogte met beelden van de expo Jimmy, we moeten dringend afspreken erna!
    Groeten en succes!
    Alvast proficiat!
    Titus

    Titus

    september 21, 2009 at 6:51 pm

  3. heel veel succes in Japan!

    MJ

    september 21, 2009 at 8:01 pm

  4. Veel succes, en leg die Japanners nu eens het verschil tussen ne Canon en ne Nikon uit😉

    Patrick

    september 21, 2009 at 9:14 pm

  5. Goe bezig Jimmy!

    Artur

    september 21, 2009 at 11:40 pm

  6. Jimmy, ik had hierover een tijdje geleden een berichtje op mijn blog geplaatst. Veel succes en veel plezier ginds!

    Serge Van Cauwenbergh

    september 22, 2009 at 2:41 am

  7. Goe bezig! Jimmy goes international…

    Jurgen Willocx

    september 22, 2009 at 5:36 am

  8. heel gaaf dit
    veel plezier daar

    ruud

    september 22, 2009 at 7:25 am

  9. Amai. Indrukwekkend allemaal. Veel plezier!

    Karina

    september 22, 2009 at 1:39 pm

  10. Knap dat je dit voor mekaar hebt gekregen.
    Ik kijk nu al uit naar je wedervaren en ervaringen.

    Hopelijk komt er ook nog een beeld in de Standaard!

    Frank Thys

    september 22, 2009 at 6:30 pm

  11. Veel shootgenot en misschien es een workshop in Vlaanderen?

    Valentin Jacobs

    september 22, 2009 at 8:23 pm

  12. Veel success in Osaka, Japan.
    Ik ben benieuwd naar de reacties op de expo. Vooral naar de reacties op de volkscafes. Is bij hun ongekend en toch iets typisch Belgisch.

    dmpictures

    september 23, 2009 at 8:47 am

  13. waaw… het wordt ook eens tijd dat ze je wat beter gaan betalen, denk ik.

    ysabje

    september 23, 2009 at 9:38 pm

  14. You go boy!!

    Mie

    september 24, 2009 at 5:56 pm

  15. Proficiat en veel succes!

    Susanne Stoop

    september 25, 2009 at 12:32 pm


Geef een reactie

