Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Jan Van Looveren

with 6 comments

Sinds dinsdagavond ben ik weer terug in België na 5 weken verbleven te hebben in China. Het was weer een onvergetelijke ervaring. Later zal ik op deze blog nog wel enkele China beelden plaatsen, maar eerst wil ik alles op mijn gemak eens bekijken en verwerken. Vanaf nu is het terug werken geblazen voor de krant. Hierbij 3 portretjes van Jan Van Looveren die ik net voor mijn vertrek maakte, en waarvan er 2 verschenen zijnin De Standaard, toen ik in China verbleef.

jan1

jan2

jan3

Written by Jimmy Kets

september 3, 2009 bij 12:32 pm

Geplaatst in Uncategorized

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. mooie reeks!

    De laatste vind ik het leukst. De vervormingen door het glas, en dan vooral die randen geven een leuk effect.

    Stijn

    september 3, 2009 at 2:14 pm

  2. nr 1 voor mij, zonder twijfel …

    nickje

    september 3, 2009 at 2:29 pm

  3. Ik had het eerste beeld al in de krant gezien.

    Verwerk je ook beelden tijdens je verblijf?

    Serge Van Cauwenbergh

    september 3, 2009 at 2:40 pm

  4. Gewoon drie ijzersterke portretten. Petje af.

    Jelle

    september 3, 2009 at 4:16 pm

  5. Ik ben erg benieuwd naar de beelden die je gemaakt hebt in China. Deze portretten vind ik erg leuk, heel erg speels!

    Robbie Veldwijk

    september 5, 2009 at 2:43 pm

  6. de eerste vind ik heerlijk! de tweede vind ik goed. de laatste is niks voor mij. een beetje flauw… maar die eerste is geniaal… de kleuren van 1 en 2 zijn ook zo mooi.

    ysabje

    september 5, 2009 at 8:00 pm


Geef een reactie

