Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Each vote counts!

with 8 comments

Met mijn foto’s van de Volkscafés heb ik deelgenomen aan de Viewbook PhotoStory 2009 wedstrijd.
Via deze link kan link kan je je stem uitbrengen op mijn serie:
http://www.viewbookphotostory.com/2009/08/peoples-cafes/

Viewbook PhotoStory 2009 challenges documentary en conceptual photographers around the world to create compelling stories with a linear series of photographs in an online gallery; photo stories that are judged by the public and an internationally renowned jury. Every professional photographer and emerging talent can enter and win publications and great prices. http://www.viewbookphotostory.com

Written by Jimmy Kets

augustus 4, 2009 bij 2:06 am

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mijn stem heb je Jimmy !

    Frederik

    augustus 4, 2009 at 7:19 am

  2. Ook de mijne. De reeks is schitterend. Succes!

    Susanne Stoop

    augustus 4, 2009 at 9:13 am

  3. go jimmy, go jimmy!🙂 Mijn stem heb je ook

    vindesign

    augustus 4, 2009 at 9:25 am

  4. Je Volkscafés in boekvorm vind ik geweldig. Dus ja, mijn stem heb je ook !

    Marhilde

    augustus 4, 2009 at 12:47 pm

  5. Done! Stem nummer 61 is van mij🙂 Succes!

    Steven De Baere

    augustus 4, 2009 at 5:26 pm

  6. #78 hiero

    ruud

    augustus 4, 2009 at 9:28 pm

  7. Ik vroeg me nog af waar het boek zoal te krijgen is.

    Thomas

    augustus 5, 2009 at 9:37 am

  8. mijn stem heb je

    dmpictures

    augustus 6, 2009 at 9:21 am


Geef een reactie

