Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

WUHAN ZOO

with 7 comments

Gisteren ben ik een paar uurtjes gaan rondkuieren in de zoo van Wuhan. Het dierengedeelte vond ik niet zo boeiend, het omringende groen des te meer. Om de één of andere reden ben ik de laatste tijd nogal geïntrigeerd door bosjes🙂 Moet mijn fotografische draai wel nog wat terugvinden, ben een beetje op zoek… Misschien moet ik me af en toe toch wat meer beperken tot één bepaald onderwerp, soms loop ik een beetje verloren en zie ik het bos door de bomen niet meer (om het in bosjes-termen te zeggen🙂 )

Written by Jimmy Kets

augustus 2, 2009 bij 4:47 am

Geplaatst in Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nieuwe of oude fotografische draai, ik zie toch vooral het vertrouwde Kets-sfeertje en daar is niks mis mee.

    Karina

    augustus 2, 2009 at 6:30 am

  2. Hondjes moesten plaats ruimen voor bosjes🙂. Toffe reeks wel

    Frederik

    augustus 2, 2009 at 11:10 am

  3. Nr. 2 is een goed beeld, de rest is ook zeer leuk.
    inderdaad opvallend dat er in al je laatste foto’s veel groen zit🙂

    Senne Van der Ven

    augustus 2, 2009 at 11:55 am

  4. De duifjes en de botsauto vind ik het interessantste

    Jeroen

    augustus 2, 2009 at 3:33 pm

  5. erg fraai !

    ruud

    augustus 2, 2009 at 8:14 pm

  6. Fijne reeks!

    jef beirinckx

    augustus 3, 2009 at 5:15 am

  7. Ik ken het gevoel wat je kan hebben over wat je moet fotograferen, maar deze serie foto’s vind ik toch wel weer erg mooi. Het is niet iets wat ik in eerste instantie verwacht had bij het zien van de naam, maar het ziet er wel goed uit zo!

    Robbie Veldwijk

    augustus 5, 2009 at 8:45 am


Geef een reactie

