Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

WUHAN SNAPS

with 7 comments

Vandaag heb ik 5 uur door de straten van Wuhan gedwaald, op zoek naar beelden. Ik herinner me nog goed dat ik 3 jaar geleden door Beijing liep en dat precies de ene situatie na de andere zich aandiende om gefotografeerd te worden. Hier is het toch net iets anders. Misschien ben ik hier nog niet op de juiste plaatsen geweest. Vandaag heb ik echt het gevoel gehad dat ik gezocht heb naar iets in het niets… maar dat is misschien ook wel fotografie..

Written by Jimmy Kets

juli 28, 2009 bij 4:06 pm

Geplaatst in Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Leuk! Allez, je hebt je goed geamuseerd vandaag😉

    Evy

    juli 28, 2009 at 7:24 pm

  2. da’s da paardje van op de foor in antwerpen!

    dieterdelathauwer

    juli 29, 2009 at 8:15 pm

  3. ik dacht da ge daar waart voor ‘iemand’ :o) en niet voor foto’s te nemen!

    dieterdelathauwer

    juli 29, 2009 at 8:15 pm

  4. de achter de boomshot vind ik prachtig

    foto veluwe

    juli 30, 2009 at 7:19 am

  5. @Dieteeeeeeeeeer!
    ‘kLeid hem niet af, hoor.. :-p kZou niet durven!

    AiKyiomi

    juli 30, 2009 at 8:23 am

  6. sterke beelden !

    coppez

    juli 30, 2009 at 9:37 pm

  7. danspasjes > prachtig beeld

    ruud

    augustus 1, 2009 at 12:24 pm


Geef een reactie

