Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

ZING MAGAZINE CHINA

with 5 comments

Een paar weken geleden kreeg ik out of the blue een mail van een redacteur van ZING MAGAZINE uit Shanghai, China. Ik kreeg de vraag of ze van mij een portfolio mochten publiceren in hun magazine. Ik ben er direct met veel plezier op ingegaan. Aan de hand van mijn website hebben ze dan een selectie beelden doorgemaild. Verrassend en misschien ook ergens niet is dat er tussen hun selectie geen enkele China foto zat. Het zijn voornamelijk Volkscafe beelden geworden.
Het magazine zelf heb ik nog niet in handen gehad, maar online staat er al wel een voorsmaakje, te bezichtigen via deze LINK
Ik kijk alvast uit naar volgende week, want dan ben ik terug in China, en wie weet kom ik ZING magazine wel ergens tegen…

Written by Jimmy Kets

juli 18, 2009 bij 9:44 am

Geplaatst in Uncategorized

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik vraag me af of en hoe zij het gegeven “Vlaams volkscafé” zullen kunnen plaatsen voor hun lezers.
    Ben benieuwd…

    Michael

    juli 18, 2009 at 10:46 am

  2. 伟大的🙂

    fotolade

    juli 18, 2009 at 12:07 pm

  3. Ooh super!!!
    Mei zal al wel een exemplaartje op de kop hebben getikt zeker!?
    Fijn voor je!!

    Mie

    juli 19, 2009 at 10:28 am

  4. ik zou niet meer terugkomen
    het geluk ZINGt je toe daar in het Oosten

    nyklyn

    juli 20, 2009 at 3:38 am

  5. wist je dat de russen de foto industrie hebben aangegeven met hun onzichtbare toestanden die er wel kunnen zijn dat zijn criminelen die verpesten alles
    ze zijn opgepakt nu weten we dit
    groeten zeden dienst van het zeden geleerden de studies van niet katholieken al ben ik dat wel

    ikke

    augustus 19, 2009 at 9:39 pm


Geef een reactie

