Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

In the picture

with 8 comments

De laatste weken heb ik naar mijn eigen bescheiden mening al genoeg in The Picture gestaan, maar toch komt er nog één gallerijtentoonstelling aan waar ik nog graag even reclame voor maak. Nieuwe beelden moeten jullie er niet verwachten, het meeste is ooit hier al eens de revue gepasseerd. Maar toch heeft het in mijn ogen een grote meerwaarde om een beeld in optimale grootte en printkwaliteit te kunnen bekijken, ook de manier van combineren van beelden in een expo kan een meerwaarde hebben. Szymon gallery die vroeger in de Steenhouwersvest in Antwerpen gehuisvest was, heeft zijn stek tegenwoordig in Zoersel. Daar zal van 9 mei tem 7 juni een selectie beelden te zien zijn, allen lambda prints op dibond of aluminium gemonteerd. Niet iedereen ziet het zitten om een print met nagels in de muur van zijn living te spijkeren🙂 Zondag 24 mei van 13-18uur zal ik er ook aanwezig zijn.
Ik ga nu eens verder mijn koffertje pakken en morgenvroeg vertrek ik voor 3 weekjes naar China!

inthepicture

Written by Jimmy Kets

april 27, 2009 bij 9:20 pm

Geplaatst in photography

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geniet ervan !

    Frederik

    april 27, 2009 at 11:28 pm

  2. in mijn living is er nog plaats hoor …😉

    nickje

    april 28, 2009 at 6:34 am

  3. Ik kijk al uit dan naar de serie van volkscafés in China🙂

    Steven

    april 28, 2009 at 9:16 am

  4. veel plezier aldaar… vast een mooi project in je hoofd dat je uit gaat voeren = nieuw boek = nieuwe expo = nieuwe blogmeet. wanneer kan ik in mn agenda schrijven🙂

    deze foto blijft een classic !

    ruud

    april 28, 2009 at 10:07 am

  5. Hahaa😉 good one. kZal het hem laten weten.
    Tcare!

    AiKyiomi

    april 28, 2009 at 1:50 pm

  6. De juffrouw VDB de groeten van me!

    Pieterjan

    april 28, 2009 at 9:58 pm

  7. Ach het kan nooit genoeg zijn, leuk toch?

    Robbie Veldwijk

    april 29, 2009 at 1:10 pm


Geef een reactie

