Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Brightside

with 5 comments

Ik ben net terug van het fotomuseum waar ik mee de prints ben gaan omhoog hangen voor de expo Brightside. Had het hele ontwerp uitgetekend op de computer, maar door een last-minute-change moesten er toch nog heel wat herberekeningen gebeuren… maar uiteindlijk is het toch goed gekomen en ben ik blij met hoe de prints omhoog hangen. Enkel morgen nog hier en daar de spotjes finetunen en dan ist helemaal klaar voor de vernissdage morgen (woensdagavond 22 april) om 20uur. Wie zin heeft om langs te komen, spring gerust binnen!

expojk

Written by Jimmy Kets

april 21, 2009 bij 4:14 pm

Geplaatst in Uncategorized

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een explosie van kleuren. Heerlijk!

    Karina

    april 21, 2009 at 5:20 pm

  2. […] brightside, fotomuseum, jimmy kets Vanavond is het zo ver, de opening van de expositie “Brightside” van Jimmy Kets in de glazen bokaal van het Fotomuseum te Antwerpen. Daarbij wordt zijn boek […]

  3. vanwaar die titel?

    nyklyn

    april 22, 2009 at 10:03 am

  4. ziet er goed uit, succes !!

    steven

    april 22, 2009 at 2:39 pm

  5. Afgelopen dinsdag was ik in het fotomuseum in Antwerpen en heb er je expositie gezien. Ik moet zeggen , ik vond ze geslaagd. De humor die in sommige foto’s zat was heel aangenaam. De kleuren hadden een heel sterk lomo-gevoel. Netjes!
    Heb er ook de expo van Erwin Olaf gezien, fantastisch ook.

    maksiem

    april 29, 2009 at 6:22 pm


Geef een reactie

