Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Volkscafes boekvoorstelling

with 13 comments

Donderdagnamiddag 16 april wordt het boek van de volkscafés voorgesteld. Ik heb al wel de pdfs gezien en over de kwaliteit van de drukvellen die ik aantrof in de vuilbak van de drukkerij ben ik zeer te spreken. Maar het boek zelf heb ik nog niet in handen gekregen. Hopelijk is het inbinden en de rest van de laatste afwerkingssfase goed verlopen. Spannend!

boekje

Written by Jimmy Kets

april 15, 2009 bij 11:34 pm

Geplaatst in Uncategorized

13 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Op Radio 1 was er gisteren een item over de volkscafés en ze hebben jou daar ook maar lekker vernoemd!

    jurgen

    april 16, 2009 at 7:09 am

  2. Het moet echt wel spannend zijn. Als een klein kind die zijn eerste hostie krijgt? of zoiets🙂

    Tim De Weerdt

    april 16, 2009 at 9:01 am

  3. Morgen ga ik alvast naar de boekhandel om te kijken of hij er al ligt, ben benieuwd!

    Steven

    april 16, 2009 at 9:14 am

  4. Ik moet zaterdag iemand een verjaardagskado doen. Wanneer ligt het boek in de winkel (fnac bvb.)? Ligt ‘Brightside’ ook al in de winkel?

    Luc Rabaey

    april 16, 2009 at 9:14 am

  5. Ook wij wachtenin spannning af!

    fotomart

    april 16, 2009 at 10:13 am

  6. Nou ik ben benieuwd hoe die eruit komt te zien! Ik denk dat ik er wel eentje ga bestellen!

    Robbie Veldwijk

    april 16, 2009 at 12:49 pm

  7. Vandaag was je boek ook al 2 keer in het VTM nieuws te zien

    Jeroen

    april 16, 2009 at 5:31 pm

  8. het moet een beetje zijn als een kind krijgen… niet? proificiat nog maar eens;..

    ysabje

    april 16, 2009 at 9:18 pm

  9. Dikke proficiat Jimmy! We vieren de “geboorte” volgende week wel met een glaasje champagne of chocomelk met extra slagroom😉

    Evy

    april 17, 2009 at 1:34 am

  10. Proficiat! Dit weekend meteen in huis halen sé

    s.goovy

    april 17, 2009 at 12:06 pm

  11. Amai, ZALIG boek! Vandaag vastgehad in Fotomuseum Antwerpen. Binnenkort aanschaffen dus. Goe bezig!

    Sander

    april 19, 2009 at 6:55 pm

  12. Het boek is zo goed! Zoveel humor, zo ontroerend!

    Karin

    april 23, 2009 at 6:29 am


Geef een reactie

