Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

WTC

with 7 comments

Deze verrijzenis van het WC speelde zich af voor mijn ogen in één van de volkscafés die ik fotografeerde. Dit beeld staat ook niet in het boek, wel een variant ervan, doch geniet dit beeld mijn voorkeur. Omdat ik de foto’s in opdracht maakte van Volkskunde Vlaanderen, had ik niet altijd het laatste woord wat uiteindelijke beelkeuze betrof voor publicatie in het boek. In de meeste gevallen zaten we wel op dezelfde lijn, maar hier en daar zijn er wel wat compromissen gesloten, zo gaat dat nu eenmaal in het echte leven en zeker als je in opdracht werkt. Desalniettemin ben ik tevreden met het boek, ook al heb ik het nog niet in mijn handen gezien, enkel in pdf vorm. Ben zeer benieuwd wat het gaat geven. Normaal gezien vanaf 17 april zou het verkrijgbaar zijn in de boekhandel.
De beelden die uiteindelijk niet in het boek staan zijn niet verloren, ze krijgen nu dus hier alvast een plaatsje op de blog en wie weet duiken ze ooit nog wel eens op in andere omstandigheden.

wtc1

Written by Jimmy Kets

april 6, 2009 bij 8:17 pm

Geplaatst in Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Neem de 25ste maar een goeie stylo mee naar het fotomuseum om al die boeken te signeren!😉

    Artur

    april 6, 2009 at 9:57 pm

  2. Joehoe, da’s op mijn verjaardag, 17 april! Zalige cadeau da ik dan kan vragen🙂

    Britt

    april 6, 2009 at 10:09 pm

  3. Oei…ik dacht den 22ste?

    Mie

    april 7, 2009 at 4:30 pm

  4. @mie: De vernissage en boekvoorstelling is de 22ste april. De bloggersdag is de 25ste🙂

    Jimmy Kets

    april 7, 2009 at 6:08 pm

  5. toch schoon! ik kom ook de 25ste. Dankzij Caro. Anders had ik het niet gedurfd. Maar zij heeft me over de schreef getrokken…

    ysabje

    april 7, 2009 at 8:12 pm

  6. Sterk. Het houdt me nogal bezig Jimmy, hoe kitsch ‘authentiek’ kan worden…

    Karin

    april 8, 2009 at 8:21 am

  7. waaw lijkt me een supergame, je kan zelfs kiezen in welke toren je wil vliegen

    nyklyn

    april 8, 2009 at 8:40 am


Geef een reactie

