Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

I am the architect

with 21 comments

Deze 2 portretten van architect Frederik Schiemski maakte ik onlangs in opdracht van DS Magazine. Het bovenste beeld verscheen afgelopen weekend. Eén beeld afgeven is uit den boze, dus heb ik als extra beeld het onderstaande gemaakt. Eindelijk die softbox nog eens van stal gehaald, zowel bij het bovenste als onderste beeld.

architect2

architect1

Written by Jimmy Kets

maart 22, 2009 bij 11:55 pm

Geplaatst in Uncategorized

21 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja santé !

    brocno

    maart 23, 2009 at 12:01 am

  2. mooi en zacht geflitst !

    coppez

    maart 23, 2009 at 1:12 am

  3. idd knappe flits. heb je hier één softbox gebruikt? en steek je daar dan een “gewone” flits is (zoals een Nikon SB-800 ofzo)? Of is dat een echte spot?
    En waar heb je die in deze gevallen gezet?
    Sorry voor de vele vragen🙂
    S.

    Stephanie

    maart 23, 2009 at 8:19 am

  4. De bovenste steekt er met kop en schouders bovenuit maar verliest hier op het web de fijne textuurkrachten van een paginagroot drukwerk.

    jef beirinckx

    maart 23, 2009 at 8:23 am

  5. die eerste is SUPER!

    MJ

    maart 23, 2009 at 9:04 am

  6. Ze zijn beide heel sterk. Zijn gezichtsuitdrukking (+ oogcontact) vind ik in de tweede zelfs beter.

    Karina

    maart 23, 2009 at 11:50 am

  7. Allebei meesterwerkjes! Ik kan niet kiezen, maar de sfeer van de tweede vind ik toch indrukwekkend. En zijn hand dat de grond raakt… Sterk Jimmy!

    Artur

    maart 23, 2009 at 12:38 pm

  8. Ze hebben beiden iets dat me aanstaat. Zoals de kleuren en het licht in de eerste en de relaxte houding van de tweede.
    Maar ook elementen waar ik me vragen bij stel. De houding van foto 1 komt bij mij wat macho over en in de tweede foto vind ik de schoenzolen niet mooi.

    fotomart

    maart 23, 2009 at 4:07 pm

  9. @stephanie: gewoon 1 softbox met een echte spot nog wel🙂 Op welke plaats? Hopelijk op de juiste he🙂

    Jimmy Kets

    maart 23, 2009 at 10:09 pm

  10. in de eerste lijkt hij een jas van baksteen te hebben.

    coppez

    maart 23, 2009 at 10:13 pm

  11. ik vind ze allebei s-u-p-e-r! Ze passen niet echt bij elkaar vind ik, maar dat hoeft ook niet. Ze staan er allebei op zich. Echt. Inspirerend werkt zoiets wel.

    ysabje

    maart 23, 2009 at 11:07 pm

  12. héél straf materiaal dat hier de laatste dagen staat.

    Steven

    maart 24, 2009 at 9:17 pm

  13. knap werk – anders dan de oude jk-portretten maar toch nog steeds jk. nice!

    dieterdelathauwer

    maart 24, 2009 at 9:19 pm

  14. Die eerste WAAAUWW… Schitterend hoe je het weer weet te doen met ‘bij de hand’ middelen. I’m the architect, schitterend gevonden en kan zo de clip in.

    Jasper Van Tilburgh

    maart 24, 2009 at 11:54 pm

  15. mooi werk.
    Een lichte voorkeur voor de eerste, hoewel…
    Nee, toch geen voorkeur. Ze zijn verschillend maar beide zeer sterk.

    Paul Rapp

    maart 25, 2009 at 6:52 pm

  16. Had er niet bijgestaan ‘I am the architect’, dan had ik gewed op een een geroutineerd mode-foto-model, geregisseerd door een geroutineerde mode-foto-fotograaf in een creatieve mode-foto-setting (met soft box).
    Gladde jongen, gladde foto’s, op glad papier.

    jos van hecke

    maart 26, 2009 at 6:03 am

  17. het ziet er me inderdaad een gladde jongen uit. Zeer mooie foto’s laatste tijd in zowel de kranten als op uw blog!

    Pieter

    maart 26, 2009 at 3:13 pm

  18. Knappe foto’s. M’n voorkeur gaat uit naar de tweede.

    Veerle

    maart 28, 2009 at 7:18 am

  19. Alhoewel de gelaatsuitdrukkingen (mond) in beide foto’s bijna dezelfde zijn, spreekt de eerste foto over ambitie, en de tweede over berusting in eigen succes, misschien hoogmoed en ook wel fierheid. Ze zouden dus elk apart in een verschillend verhaal kunnen verschijnen. Doet geen afbreuk aan de persoon ik kwestie, welke ik absoluut niet ken. Knappe foto’s, goed gezien.

    frankyvanherreweghe

    maart 28, 2009 at 10:13 am

  20. Ge moogt dat vaker doen, zo’n lampke bovenhalen. Niet altijd snel snel hé.🙂

    Pieter

    maart 29, 2009 at 9:01 pm

  21. Toch de juiste foto gekozen voor de eerste😉 k herinner mij de discussie weer van die avond!

    Imke Dielen

    april 6, 2009 at 1:44 pm


Geef een reactie

