Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

2009

with 7 comments

Iedereen een fantastisch 2009 gewenst !!!
Op zich betekent het natuurlijk niets dat we in een ander jaar zitten. Anderzijds is het misschien niet slecht dat je nu en dan eens een periode kan afbakenen en met een propere lei kunt beginnen. 2008 was voor mezelf een jaar met mooie momenten maar ook met iets teveel emotionele downs. Hopelijk wordt 2009 op dat gebied wat beter.
Maar wat ik wel weet is dat er op fotografisch vlak voor mij vanalles staat te gebeuren en dat er dit jaar enkele fotografische dromen zullen uitkomen !

Written by Jimmy Kets

januari 1, 2009 bij 9:57 am

Geplaatst in Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. 3 dikke nieuwjaarszoenen terug!
    Ik ben hier de eerste, iedereen ligt natuurlijk nog te maffen🙂

    En ik ben benieuwd naar je fotografische projecten. Hou ons (onder andere via dit blogje) op de hoogte!

    Karina

    januari 1, 2009 at 10:08 am

  2. Nog meer progressie en een knaller van een boek daar ben ik bij jou in blijde verwachting voor. Een 2009 met véél dash!

    jef beirinckx

    januari 1, 2009 at 10:14 am

  3. Ik wens je een geweldig 2009 toe, met veel topmomenten op alle gebieden!! Een toast op een kei plezant jaar! Baileys genoeg nu! ;o)

    Mie

    januari 1, 2009 at 12:43 pm

  4. dat AL je dromen uit mogen komen, Jimmy !

    ruud

    januari 1, 2009 at 12:51 pm

  5. De beste wensen en laat je dromen uitkomen!

    zeezicht

    januari 1, 2009 at 6:42 pm

  6. Veel succes, inspiratie en ontwikkeling toegewenst. Kijk uit naar het boek over de volkscafes maar ook naar je interpretaties van het landschap, want dat was toch een van je projecten. Mijn trip in de us waarvan ik je sprak zit er bijna op – enkele beelden toch opmijn blog geplaatst -. Op 5 jan. zijn we terug.

    Luc Rabaey

    januari 2, 2009 at 11:42 pm

  7. Mijn allerbeste wensen voor een schitterend 2009!

    MJ

    januari 4, 2009 at 10:11 am


Geef een reactie

