Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

LEIBOVITZ UPDATE

with 9 comments

Hier de update van de reisplannen naard de expo van Aniie Leibovitz in London.

Datum: 24 januari
Vertrek om 06:59 in Brussel Zuid, aankomst 8:08 in London
terugkomst: 20:15 vertrek in Londen en aankomst om 23:29 in Brussel Zuid

Maandagmiddag zou ik de boeking doen.
Wil iedereen die 100 procent zeker mee wil gaan mij een mailtje sturen : jimmy.kets@pandora.be tegen maandagmiddag 12uur. Als ik voor meerdere personen tegelijk boek komt het voor iedereen goedkoper uit.
Alvast een fijn weekend!

Written by Jimmy Kets

december 19, 2008 bij 8:10 pm

Geplaatst in Uncategorized

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hmmm… Dat is me net iets te hard rennen voor één dagje. Ik ga dan liever een dagje of twee, drie. Als het er dan natuurlijk nog vna komt.🙂

    Pieter

    december 20, 2008 at 11:03 am

  2. Jimmy… Ik heb even gekeken naar de treinen vanuit Antwerpen naar Brussel en terug. Er ’s ochtends vroeg geraken zal wel lukken (incl. 30min inchecktijd!), maar de laatste trein naar Antwerpen vertrekt om 23u34 en de Eurostar komt aan op 23u29… Proberen we met één auto naar Brussel te rijden zodat we ’s avonds nog terug kunnen? Mijn e-mail werkt op dit moment niet…

    Evy

    december 20, 2008 at 12:39 pm

  3. Ik wil eventueel tot in Brussel rijden.

    Jimmy Kets

    december 20, 2008 at 12:51 pm

  4. Jimmy,

    Mijn vriendin Gerda en ik gaan mee. We zullen zelf onze tickets boeken omdat we voor een weekendpakket gaan. Komen dan maandagavond terug.

    groeten,

    Francis

    Francis Tilborghs

    december 21, 2008 at 9:18 am

  5. Hoi Jimmy,

    Zou ik ook mee kunnen? We hebben elkaar eens ontmoet in LaMotte.
    Prettige kerst!

    Nancy

    Nancy

    december 24, 2008 at 9:48 am

  6. @nancy. Uiteraard mag je mee. De treintickets zijn al wel besteld. Maar je kan zelf je treintickets bestellen.
    Dit zijn de uren:

    24 januari 2009
    vertrek brussel zuid om 6u.59
    en terugkomst uit Londen is 20u15.

    De tickets voor de expo worden ter plaatse gekocht.
    Mocht je meegaan, graag nog een seintje.

    Jimmy Kets

    december 24, 2008 at 9:56 am

  7. Geboekt!🙂

    Imke Dielen

    december 26, 2008 at 10:52 pm

  8. Ben net terug van London. Leibovitz exposition was lichtjes ontgoochelend, niet omwille van de foto’s maar omwille van het reflecterend glas en de hoeveelheid licht. De helft van de tijd kijk je dus gewoon naar je spiegelbeeld. Sommigen zeggen dat dit een kwestie van smaak is, maar ik vind het van weinig respect voor de artiest betuigen.
    De Taylor Wessing Portrait Prize expo in het gratis gedeelte is zéér de moeite. Minder last van die vervelende reflecties wegens minder licht, maar heb ook echt genoten van die portretten.
    Ook de portretten van sporters, zeer gestyleerd en alweer een andere expositie, waren zeer de moeite!

    Mike

    december 31, 2008 at 10:15 am

  9. […] Tags: foto, fotografie, london, pentax k200, photo, verjaardag Zo gaan we binnenkort naar London met een bende fotografen. Ik zie mezelf daar al in hun midden staan, zonder camera, gras groen […]


Geef een reactie

