Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

MOTIVES FESTIVAL GENK 2008

with 3 comments

Enkele weken terug vond het MOTIVES FESTIVAL GENK 2008 plaats. Ik werd door de organisatie gevraagd om er rond te lopen en mijn impressies op de gevoelige plaat vast te leggen.
Ik heb een aparte pagina gemaakt met een selectie van 24 beelden. Je kan ze HIER bekijken.
Mijn foto “Blond Hair” was trouwens het campagne beeld van het festival.
Op het festival was ook fotograaf Luc Vekemans aan het werk. Zijn foto’s zijn HIER te bekijken. Zijn focus lag vooral op de optredens zelf, die van mij op de rand van het festival.

motives110

Written by Jimmy Kets

december 3, 2008 bij 7:31 pm

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Geef mij maar de rand ! Er zitten er weer sublieme bij. Ferm!

    jef beirinckx

    december 3, 2008 at 9:51 pm

  2. als je er nu ns 3 moest uitkiezen, welke zou je nemen?

    nyklyn

    december 4, 2008 at 6:19 am

  3. Fijn! Bijna elk beeld verrast.

    Karina

    december 4, 2008 at 9:05 am


Geef een reactie

