Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

lunapark

with 7 comments

Gisteren was ik op pad in Vlaams Brabant om aan het Volkscafé project verder te werken. Toen ik mijn laatste café van de dag gefotografeerd had, was het volop aan het sneeuwen. De weg naar Antwerpen was vol gevaar en duurde zo’n 3 uur. Op sommige momenten kwam ik geen centimeter vooruit omdat mijn auto geen grip op de weg kon krijgen. Een oprit van de autostrade geraakte ik gewoon niet op… Mooi om te zien allemaal, maar geen lachertje om met de auto door te geraken. Ergens onderweg in het Pajottenland kwam ik dit lunapark tegen.

lunapark

Written by Jimmy Kets

november 24, 2008 bij 2:27 am

Geplaatst in Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dag Jimmy,

    Ik ben toch wel erg nieuwschierig geworden naar de foto’s van de volkscafe’s!? Ga je die nog publiceren of komt er een tentoonstelling van? Fotografeer je de cafe’s met bestaand licht of breng je licht mee?

    Groeten, Martijn

    martijn

    november 24, 2008 at 9:30 am

  2. Volgend jaar in april komt het boek uit van de volkscafés met mijn foto’s er in. Of er een tentoonstelling van komt is nog niet zeker, maar er zijn een aantal ideeën in die richting.
    Ik fotografeer bijna niets met bestaand licht, bijna alles flits ik “plat”.

    Jimmy Kets

    november 24, 2008 at 10:18 am

  3. Even je wagen opzij, en spelen maar. Flitsen is mijn ding niet, dus van jou kan ik nog wat leren.

    kris luckermans

    november 24, 2008 at 9:18 pm

  4. Het wegennet was gisteren toch één groot lunapark? Glijden, zweven, rondtollen, over kop gaan, botsautootjes, …en dat allemaal gratis!

    fotomart

    november 24, 2008 at 10:53 pm

  5. En zo werd het toch nog volop amusement. Gat in de markt, zo’n mobiel Luna Park.

    Luc Rabaey

    november 25, 2008 at 10:11 am

  6. Dat boek, gaan dat alleen maar foto’s van jou zijn die erin komen te staan?

    Britt

    november 25, 2008 at 1:21 pm

  7. sneeuwpret

    nyklyn

    november 25, 2008 at 7:38 pm


Geef een reactie

