Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

EXPO GENK

with 8 comments

Vanaf zaterdag 8 november loopt er in het cultureel centrum van Genk een foto-expo van mij. Er zal een selectie van 25 beelden te zien zijn uit mijn “WOMEN COLLECTION”. Niet alleen oud, maar ook recent werk van het laatste half jaar wordt er getoond op groot posterformaat. Tevens worden er ook 3 van mijn filmpjes geprojecteerd in een black box op groot scherm. Allen daarheen dus!
Tijdens dit schrijven ben ik nog volop bezig de filmpjes proper achter elkaar te monteren en van deftige ondertitels en credits te voorzien. Half 3 ’s nachts is het ondertussen, en ik moet ze nog vannacht op DVD branden…. Gisterennacht was het ook al van dat, ik begin stilaan naar wat rust te snakken, maar de komende dagen en weken staat er nog heel wat op het programma…
Hier meer info over expo. Aanleiding is trouwens het feit dat ze bij het Motives festival mijn beeld op de affiche staan hebben. Volgend weekend ben ik ook hun festivalfotograaf.
Door technische omstandigheden zullen de filmpjes pas vanaf zaterdag 15 november te zien zijn.

Onderstaand beeld zal er ook te zien zijn. Ik maakte het een paar maanden geleden in Las Vegas.

Las Vegas

Written by Jimmy Kets

november 7, 2008 bij 1:36 am

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ‘k Zie er een been in… 😉
    Wanneer ga je ‘ns een keer wat dichterbij exposeren, Jimmy?

    René

    november 7, 2008 at 10:11 am

  2. Hey Jimmy!

    Sinds je bent langsgekomen op onze school (KDG) volg ik je werk een beetje. Jammer dat Genk vrij ver is, maar ik probeer er toch te geraken voor de expositie. Ik vind dat je een heel leuke kijk hebt op de dingen, en originele beelden maakt. Je boek van de straatkinderen vond ik ongelofelijk prachtig trouwens!

    sofieluyten

    november 7, 2008 at 7:22 pm

  3. Gold en Glamour, al wat blinkt, zoals ook deze prachtige sobere foto, die ons veel vertelt.

    kris luckermans

    november 7, 2008 at 8:25 pm

  4. Ja, ja, een tento, daar komt wat bij kijken! Veel succes!

    Martine

    november 8, 2008 at 5:53 pm

  5. Moet toevallig WOENSDAG 12 november in Genk zijn.
    Als je tentoonstelling opengaat vandaag, zaterdag 8 november, zal ik volgende woensdag zeker eens gaan kijken. Succes verder met je kroegen. Hopelijk zijn er ook cafés met hondjes.😉

    Marcel Janssen

    november 8, 2008 at 9:48 pm

  6. proficiat! ik vind dat je hele mooie foto’s maakt, maar dit beeld met de hakken en de leeuw raakt me dan weer niet. Het geeft me een kil gevoel. Iets wat me eerder afstoot. Ik kan niet goed verklaren waarom…

    ysabje

    november 9, 2008 at 1:05 am

  7. Bij dat beeld zou je niet dadelijk aan Las Vegas denken, maar het heeft iets mysterieus.
    Ik ga proberen naar je tentoonstelling te gaan kijken.

    zeezicht

    november 9, 2008 at 9:48 am

  8. Euh… moest het niet ZATERDAG 8 november zijn?

    zeezicht

    november 9, 2008 at 3:57 pm


Geef een reactie

