Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

denny’s

with 8 comments

Zaterdagmorgen 1 november. Vandaag ga ik nog eens op pad om verder te werken aan mijn fotoreeks van de volkscafés. 5 staan er op het programma vandaag. Tot hiertoe heb ik er 19 gedaan. Dringend tijd om nog eens in gang te schieten, want anders geraken ze alle 50 niet klaar tegen het einde van dit jaar.
Maar toch nog snel even een Las Vegas foto’tje uit mijn lightroom gehaald om mijn blog van een nieuwe foto te voorzien dit weekend. Of ik hem echt goed vind, dat weet ik niet. Toen ik hem maakte, was ik alleszins helemaal betoverd door deze wagen.

Written by Jimmy Kets

november 1, 2008 bij 8:38 am

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. “Of ik hem echt goed vind, dat weet ik niet” … dus zelfs jij hebt daar last van🙂

    Ik vind het een goed ogende foto. De lijnen en het geel, het oh zo Amerikaans uithangbord en de grote auto.

    Karina

    november 1, 2008 at 9:00 am

  2. Ik vind hem zelfs geweldig. Heel sfeervol !!

    Frederik

    november 1, 2008 at 9:04 am

  3. Ik vind dat deze monumentale prachtbak een beetje vloekt met dit drukke decor ,ook al is uw standpunt perfect.
    De overheersende gele gloed maakt het deze wegtank ongemakkelijk. Allé das mijn perseunliche mening!

    jef beirinckx

    november 1, 2008 at 10:38 am

  4. De gele overdaad geeft het toch een apart sfeertje.
    En dat sfeertje…dat past wel bij L.V. omdat het toch allemaal een beetje (zeg maar helemaal) gemaakt is. ‘What’s real in this city?’ En wat ’t nog indringender maakt is dat er geen mens is te zien en dat is toch wel heel uitzonderlijk daar….

    René

    november 1, 2008 at 10:46 am

  5. gives me the thrills!
    superbeeld!
    ik vind deze schitterend…
    alsof al pacino elk moment vanachter de wagen kan rollen!

    dieterdelathauwer

    november 1, 2008 at 6:33 pm

  6. Heerlijk beeld, heel filmisch! Dat Amerikaanse uithangbord ja, en dan die oude bak! Ik vind hem goed, lijkt een stil uit een of andere action-movie, de rustige scene dan wel te verstaan!😀

    Bart Werbrouck

    november 1, 2008 at 8:02 pm

  7. De auto lijkt helemaal niet bij de achtergrond te passen, net omdat die zo vlekkeloos en schoon is. Hij lijkt wel getekend. Dat contrast vind ik geweldig in deze foto.

    Arno Briers

    november 2, 2008 at 3:29 pm

  8. Mjém! Lekkere kleuren.

    sart68

    november 3, 2008 at 1:52 am


Geef een reactie

