Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

1106 beelden later

with 8 comments

Vanmorgen om half 11 vertrekken en ’s avonds om 9 uur terug thuis gekomen na een tocht langs 6 volkscafés in Vlaams Brabant. Om half 9 ’s avonds keek ik even op mijn lijst en ik zou nog een 6de café gedaan kunnen hebben, maar mijn gevoel zei dat het geen goed idee was. De fotografische geest wordt na een dag werken ook wel moe, en verlangde naar rust en oh ja, eten, dat was alweer van giesterenavond geleden, geen tijd onderweg gehad. Enkel een Lambikske en een paar liter cola, ik ga immers voor scherpe foto’s. Af en toe moet je gewoon stoppen, want anders bij een opdracht als de deze, begint de routine teveel de kop op te steken. Beter een nachtje rust en dan morgen weer er met een frisse geest er tegenaan….
Ja, die 1106 beelden is het aantal dat ik vandaag gemaakt heb. Lang leve digitaal.

Written by Jimmy Kets

november 1, 2008 bij 9:20 pm

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. 1106…help! Daar doe ik soms weken over.
    Bestaat er ook zoiets als RSI voor de wijsvinger?
    Jimmy, de klus zal strak worden geklaard en straks genieten we van al dat moois….

    René

    november 2, 2008 at 8:42 am

  2. 1106 in 10u waarvan mss 2u id auto
    dus 1106 in 8u
    ongeveer 140 foto/u
    2,33 foto/minuut
    1foto/25sec

    valt nog goe mee

    nyklyn

    november 2, 2008 at 7:22 pm

  3. @nyk: De rekening klopt🙂

    Jimmy Kets

    november 2, 2008 at 7:41 pm

  4. Ik ben benieuwd naar de rekening voor het selecteren, klasseren en fotosoepen van al die beeldjes.
    Ben reuzebenieuwd naar enkele impressies.

    Xray

    november 2, 2008 at 7:43 pm

  5. Zoveel is dat nu toch ook niet hé…🙂

    Artur

    november 2, 2008 at 8:45 pm

  6. @ XRAY: nog eventjes wachten tot in April 2009, dan ligt het boek in de handel🙂

    Jimmy Kets

    november 2, 2008 at 8:58 pm

  7. kun je het niet gewoon filmen😉
    succes ! wordt vast een errug fijn boek.

    ruud

    november 2, 2008 at 9:20 pm

  8. Een voorsmaakje op je blog tot het boek er is!🙂

    Bart Werbrouck

    november 2, 2008 at 10:58 pm


Geef een reactie

