Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Las Vegas skyline

with 4 comments

Dit beeld, gemaakt in Las Vegas 2008, had mijn lightroom tot hiertoe nog niet verlaten.
Volgend jaar staat er trouwens een foto expo op het programma met een selectie Las Vegas beelden, die al wel langer uit lightroom bevrijd waren, en terug te vinden zijn in een Blurb boek dat ik reeds maakte.
De Las Vegas fototentoonstelling zal plaats vinden in Stieglitz 19 gallerij in Antwerpen in dit van 6 maart tot 5 april 2009.

Written by Jimmy Kets

oktober 27, 2008 bij 11:10 pm

Geplaatst in Uncategorized

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dan gaan “we” nog eens een kijkje komen nemen hé!😉

    Artur

    oktober 27, 2008 at 11:27 pm

  2. Artur zal zich ongetwijfeld weer opwerpen als reisleider en daar zijn de bloggers maar wat blij mee. Dus Jimmy, je kunt weer een invasie verwachten…de data liggen in mijn agenda vast!

    René

    oktober 28, 2008 at 10:59 am

  3. Als je een boekje laat maken in Blurb, en ik koop er eentje, heb jij er dan ook iets over, of gaat het geld volledig naar Blurb? Is de kwaliteit ok? Het ziet er in ieder geval goed uit. Ik ben van plan om je fotoboekje te kopen. De expositie staat ook al in mijn programma. Benieuwd!

    tine lemaitre

    oktober 29, 2008 at 2:32 pm

  4. De preview ziet er veelbelovend uit !

    Jens Mollenvanger

    november 1, 2008 at 3:52 am


Geef een reactie

