Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Screenworlds

with 9 comments

Vanmiddag ben ik naar de opening van de fototentoonstelling SCREENWORLDS geweest in de lokettenzaal van het Vlaams Parlement in Brussel.

citaat van op de website van het fotomuseum: “Het Vlaams Parlement organiseert i.s.m. het FotoMuseum van de Provincie Antwerpen van 2 oktober tot 20 december 2008 de tentoonstelling ‘Screenworlds – Hedendaagse Fotografie in het Vlaams Parlement’. Het tentoonstellingsconcept is opgebouwd volgens het beeldbankprincipe. Er werden ter voorbereiding van de tentoonstelling een duizendtal beelden geselecteerd die continu en in wisselende, voorgeprogrammeerde sequenties op verschillende grote schermen te zien zullen zijn.”

Er wordt het werk getoond van 41 fotografen, en ik ben heel blij dat ik daar tussen zit. Er is ook een bijhorende catalogus, door Lannoo uitgegeven die zeker en vast de moeite is.
Op onderstaand foto’s zie je een beeld van mij dat één van de ramen mocht sieren, en een geprojecteerd beeld. In totaal worden er 10 beelden van mij geprojecteerd, en deze staan ook in het boek.

meer info via deze link

Written by Jimmy Kets

oktober 1, 2008 bij 5:04 pm

Geplaatst in Uncategorized

9 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ziet er nog goed uit. Ik ga zeker is een kijkje nemen.

    Artur

    oktober 1, 2008 at 7:41 pm

  2. Interessante tip, daar ga ik wel eens langsgaan.

    Serge

    oktober 1, 2008 at 8:22 pm

  3. ik ga ook over de middag ook eens piepen… super datj’er bijbent jk!

    dieterdelathauwer

    oktober 2, 2008 at 6:32 am

  4. ben benieuwd naar het boek, kan je mij een gesigneerde versie bezorgen

    nyklyn

    oktober 2, 2008 at 7:13 am

  5. bekende fijne platen.. proficiat

    ruud

    oktober 2, 2008 at 6:50 pm

  6. Mooi, Ik ga daar in de loop van de week zeker eens langs gaan denk ik !

    Frederik

    oktober 4, 2008 at 10:53 am

  7. die mens op foto een heeft verdorie lange benen…

    ysabje

    oktober 5, 2008 at 10:11 pm

  8. Wanneer kunnen we een nieuw postje verwachten? Ik ken deze van Screenworlds al vanbuiten ;p

    Evy

    oktober 7, 2008 at 8:25 am

  9. wel spijtig dat de fotos worden ‘geprojecteerd’, kleuren waren op het zachtst gezegd niet representatief. dat moet wringen als fotograaf. wel mooie selectie daar. aanrader!

    Olmo

    december 5, 2008 at 1:57 pm


Geef een reactie

