Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Round 3

with 3 comments

Dit beeld maakte ik ook op de eroticabeurs. Mijn doel was niet een fotoreportage te maken over de eroticabeurs op zich, maar wel om “interessante” beelden te maken, die op zichzelf kunnen staan, die in zekere zin iets tijdloos in zich hebben, een eigen wereld creëren, de fantasie prikkelen,… Een verschrikkelijk moeilijke zoektocht vind ik dat. Dit beeld vind ik voor mezelf wel “interessant” maar ik weet nog niet of ik er ooit iets mee zou “doen”, het moet in mijn gedachten nog rijpen. Ik zou hier nog een een hele lap tekst kunnen neerpennen over wat ik wel en niet fotografisch interessant vind, en wat mijn “waarden” zijn voor een “geslaagd” beeld, maar dat is natuurlijk voor iedereen iets persoonlijk en elke mens moet voor zichzelf uitmaken wat hij of zij interessant vind.

Written by Jimmy Kets

september 29, 2008 bij 10:24 pm

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zou het 4:5 croppen, zie rechts en midden vele details die er zeker mogen inblijven, enkel de aangesneden persoon links kan me iets minder boeien, dus ik zou die eruit croppen mocht ik de fotograaf zijn.

    Klaas

    september 29, 2008 at 10:55 pm

  2. persoonlijk vind ik die aangesneden figuur links net interessant. Het zorgt voor extra spanning en verhaal in het beeld, maar inderdaad het is persoonlijk.

    nyklyn

    september 30, 2008 at 4:53 am

  3. Een beetje fotografiefilosofie kan nooit kwaad. Ik denk dat de meeste fotobloggers wel behoeftig op dat vlak zijn. Er mag immers vérder nagedacht worden, dan alleen maar over croppen en compositie. Het mag dan allemaal nog zo persoonlijk en allerindividueelst zijn, toch blijft fotografie een al dan niet universele beeldtaal, waarmee vanalles verteld wordt. Soms is de boodschap even onbegrijpelijk als persoonlijk, of wartaal voor sommigen althans. Waarbij een woordje uitleg dus zeker op zijn plaats is. Dus laat die lappen tekst maar komen, Jimmy!

    Patrick

    september 30, 2008 at 5:07 pm


Geef een reactie

