Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Expo Time

with 5 comments

Dit weekend was er in designcentrum De Winkelhaak de presentatie van de nieuwe creativeskills website. Ik werd gevraagd voor deze gelegenheid mijn erotica reeks nog eens van onder ’t stof te halen en ze daar tegen de muur te kleven met rode tape.
Over “Erotica” gesproken: ’t was dit weekend weeral eroticabeurs in Antwerp Expo. Ik ben er zowel de zaterdag als de zondag naartoe geweest, maar ben eigenlijk 2 keer op mijnen honger blijven zitten. Het vet is van de soep. Allez, soms iets te veel vet en venten naar mijn goesting. Later misschien meer hierover.
Ondertussen loopt er in Szymon Gallery, die zich nu in Zoersel bevind, een fototentoonstelling. Er is werk te zien van oa Araki, Braeckman, Corbijn, Dijkstra Selleslags, Mezelf enz… Ze loopt nog tot 23/10/2008. Van mij hangen er 3 foto’s, waaronder de Benidorm foto, die nog niet in de gallerij getoond is geweest en best wel mooi aan de muur werkt.
De Red Couch foto is tijdens het openingsweekend van vorige week verkocht.

Written by Jimmy Kets

september 29, 2008 bij 7:30 am

Geplaatst in Uncategorized

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. die red couch ziet er dan ook héél mooi uit in tgroot (op de foto). ik kende hem enkel van je iphone. santé op je verkoop!

    dieterdelathauwer

    september 29, 2008 at 9:29 am

  2. Nou dat is altijd leuk wanneer je gevraagd wordt om de foto’s weer uit het stof te halen!

    Robbie Veldwijk

    september 29, 2008 at 3:23 pm

  3. ergens heb ik moeite met die rode tape, ik word er door afgeleid ipv verleid

    nyklyn

    september 30, 2008 at 6:56 am

  4. proficiat met je verkoop. Leuk trouwens dat je gevraagd werd om je foto’s nogmaals tentoon te stellen

    Frederik

    september 30, 2008 at 1:27 pm

  5. goed bezig zeggen ze dan!

    Imke Dielen

    september 30, 2008 at 2:45 pm


Geef een reactie

