Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

druk druk

with 6 comments

Ik begin me hier al stilaan schuldig te voelen omdat ik al een week geen nieuwe post gezet heb op deze blog. Niet dat ik dreig-mails krijg om asap iets nieuw te plaatsen🙂 Afgelopen week was nogal druk, niet zozeer of fotografisch vlak. Vernissages daar, receptie ginder en een leuk feestje gisterenavond. Op fotografisch vlak staat er wel de komende maanden nog het één ent ander leuks op stapel maar daar ga ik nu nog niet over uitweiden. Ook ben ik mijn passie voor film en video een beetje meer aan het concretiseren, weliswaar niet op professioneel gebied. Later ook hier meer over🙂 Om nog even bij video te blijven: gisteren had ik de eerste aflevering van Fans opgenomen en gisterennacht nog bekeken. Het betreft een nieuw “komisch” programma op vrt met Stanny Crets en Peter Van den begin en Jaak Van Assche.
Stanny Crets en Peter Van den begin zijn echt wel fijne acteurs waar ik bewondering voor heb, en de make-up in Fans was geslaagd (Beide heren waren oa getransformeerd tot dikkerds). Maar om Fans een komisch programma te noemen… geen enkele keer heb ik moeten lachen. Het kan misschien zijn doordat ik het op het einde van een drukke week bekeken heb om 2 uur ’s nachts, maar toch. Ik dacht mijn week even met een vleugje humor af te sluiten, maar kwam van een kale reis terug. Misschien evolueert de reeks nog wel door de verhalen of wat dan ook. Maar om nu nog af te komen met een hoofdpersonage dat een Plastisch chirurg speelt, een figuur dat al zoveel geparodieerd is nogmaals te gaan uitmelken. Van veel fantasie getuigde dat niet. Ergens verwacht je toch van de openbare omroep dat ze een zeker niveau aanbieden, maar dat heb ik helaas gisteren niet gezien. Maar het is natuurlijk makkelijk om commentaar te geven, tot je zelf zoiets moet maken en van 0 moet beginnen.
Soit, het moest er even uit en ondertussen hebben we een nieuwe post, hopelijk niet de laatste van deze week🙂

Written by Jimmy Kets

september 8, 2008 bij 7:34 am

Geplaatst in Uncategorized

6 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. ik hield het net geen 5minuten vol alvorens het zappen opnieuw begon

    nyklyn

    september 8, 2008 at 9:04 am

  2. ’t was inderdaad van Kloten en Ribbe-Debie!

    jef beirinckx

    september 8, 2008 at 12:02 pm

  3. Als je druk bent is dat alleen maar goed teken dacht ik zo!

    Robbie Veldwijk

    september 8, 2008 at 1:36 pm

  4. Ha gij leeft nog !

    Frederik

    september 8, 2008 at 1:53 pm

  5. komisch programma op de vrt…is dat geen mop op zich? (jaja, ’t is een flauwe, maar ‘k wou niet aan volksverheffing trachten te doen :o)

    dieterdelathauwer

    september 8, 2008 at 4:50 pm

  6. goeie kritische uitleg over Fans, Jimmy, maar het is uw mening en ge hoeft daarom ni per sé mild te zijn é🙂. Het siert u wel zenne, maar ik vind dat die heel veel kansen krijgen en daar toch niet zo veel mee doen. Misschien had ik het iets minder erg gevonden als het op Canvas kwam. Akkoord, daar komt massaal veel werk bij zien en het is gemakkelijk om commentaar te geven, maar als ge iets maakt zijt ge per definitie potentieel slachtoffer van kritiek. Gij maakt foto’s, ik maak tekeningskes en ik weet dat ik daar op afgerekend kan worden. Of ge nu nieuwkomer zijt of mensen zoals de Peter en de Stany die al lang bezig zijn, als het ni goe is ist ni goe he. Ni iedereen kan goei dingen blijven maken, zeker ni, ge hebt uw hoogtes en laagtes, maar er zijn veel getalenteerde mensen die geen kansen krijgen en die misschien iets verfrissends zouden kunnen brengen. Daarenboven vond ik hun vorige programma “als ’t maar beweegt” een totale misser. Hun intenties waren misschien leuk, maar het werkte voor mij helemaal niet. Peter van den Begin en de Stany zijn twee heel getalenteerde mense die ik vaak graag bezig zie, maar dees program kon mij echt ni bekoren. spijtig. het leek alsof ze een sketch tot een program wilden maken ofzoiets. ik vond het ook helemaal ni grappig ( of mis ik de bedoeling ? ) en heb veel geduld, maar mijn aandacht kon ik er echt niet bijhouden. jammer, want de make-up was keigoe🙂 en het zag er allemaal wel leuk uit en al. Ik geef aflevering twee nog een kans, maar ik denk ni dak fan ga zijn vant programma. niveau “in de gloria” qua humor valt nog moeilijk te halen denk ik

    Dimi

    september 14, 2008 at 3:06 am


Geef een reactie

