Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Dinsdag

with 8 comments

Vandaag een rustig dagje in Brussel gehad. Ik was standby en moet dan in Brussel op de redactie vertoeven, om eventueel nieuws dat uit de lucht komt vallen, te verslaan. Bij gebrek aan opdrachten ben ik naar de luchthaven gestuurd waar er nog steeds bagage chaos heerst. Heb er dan maar 2 uurkes rondgelopen en wat beelden gemaakt, hopelijk krijgen ze morgen een mooi plaatsje in de krant.
Onlangs had ik mijn telenet abonnement ge-upgrade naar Turbo net. De reden hiervoor was dat het soms veel te lang duurde om beelden door te sturen naar de krant. Als ik 10 beelden moest doorsturen naar de krant, dan duurde dit zo’n 50 minuten. Nu is de klus geklaard in zo’n 5 minuten. Af en toe moet je het leven aangenamer maken. En soms is het ook wel nodig om snel beeldmateriaal te kunnen versturen. In dat telenet abonnement zit gratis toegang tot alle telenet hotspots. Erg handig is zo vandaag gebleken. Werkt perfect met mijn Iphone maar ook met mijn laptop. In plaats van na mijn opdracht op de luchthaven naar huis te racen, leek het me net iets rustgevender om gewoon mijn laptop uit de koffer te pakken en me een rustig plaatsje in de vertrekhal van zaventem te zoeken. Tijdens het doorsturen was ik mateloos gefascineerd door het mooie meisje dat op haar vlucht zat te wachten, dit volledig terzijde. Het doorsturen van mijn beelden ging supersnel via de telenet hotspot. Soms kan het leven toch gemakkelijk en aangenaam zijn.
Sinds kort weet ik dat je met een perskaart gratis kan parkeren op de luchthaven. Gewoon ticketje nemen en bij het buitenrijden ticketje afgeven aan de man in de visbokaal, perskaart tonen, dan wordt er een fotokopietje van gemaakt, dan gaat de slagboom open en kan je gratis naar buiten rijden. Zo heb ik vandaag 10 euro uitgaspaard! Handig!
Ondertussen begin ik hier honger te krijgen. Het onweert buiten, je zou het gezellig kunnen noemen. Om me het leven nog makkelijker te maken ga ik gewoon een pizza in de oven steken en sewwes opt gemakske mijn doel beelden die ik zaterdag gemaakt heb, tot een filmpke proberen te monteren.

Written by Jimmy Kets

augustus 12, 2008 bij 6:45 pm

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt
    in Zaventem🙂

    picchicks

    augustus 12, 2008 at 6:48 pm

  2. Het leven van een professionele fotograaf moet toch heerlijk zijn…
    Ik geniet van jouw verhaal en zie dat je veel geld hebt verdiend met parkeren, een supermeisje hebt gezien…en ook nog een paar beelden gemaakt van mensen die niet willen werken😉
    Jimmy, heerlijk! En dan hebben we Doel nog tegoed!

    René Wouters

    augustus 12, 2008 at 7:33 pm

  3. en waar is die foto van dat meisje?

    chateaubrys

    augustus 12, 2008 at 7:33 pm

  4. @ chateaubrys: helaas heb ik er geen foto van gemaakt. Ik was tegen de klok mijn beelden aan het bewerken en doorssturen naar de krant. Had natuurlijk wel snel even een kiekje ervan kunnen maken met mijn Iphone, maar helaas. Ze zit enkel nog in mijn gedachten, en ergens op één of andere vlucht🙂

    Jimmy Kets

    augustus 12, 2008 at 7:39 pm

  5. mooie gedachten😉

    ruud

    augustus 12, 2008 at 8:13 pm

  6. ’t leven kan toch aangenaam zijn …. tenzij je op reis vertrekt met het vliegtuig. Mooi verhaal trouwens.

    Jürgen Doom

    augustus 12, 2008 at 8:14 pm

  7. Kom maar op zou ik zeggen!

    Robbie Veldwijk

    augustus 12, 2008 at 9:35 pm

  8. dus als ik het goed begrijp zijn mooie meisjes inbegrepen bij die HOTspots en opent telenet nog eens vanalles ook? :o)

    dieterdelathauwer

    augustus 18, 2008 at 12:16 pm


Geef een reactie

