Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

CHINA 9

with 3 comments

Deze foto heeft al eens op deze blog gestaan maar past bij de onderste 2 fake werelden.
Eveneens uit het Shijingshan Amusement Park.
Dit is het voorlopig van China foto’s. Er is tegenwoordig iets te veel aandacht voor China. ’t schijnt dat er één of andere sportwedstrijd aan de gang is, kan nu niet direct op de naam komen🙂
Volgende reeks die ik zal plaatsen is van Las Vegas, maar daar is het nog een weekje op wachten.
Zaterdag ben ik trouwens nog eens terug naar Doel geweest. Het kriebelde te hard om nog eens te filmen. Bij gebrek aan inspiratie ben ik terug in Doel aanbeland. Deze keer met mijn eigen vertrouwde videocamera, wiens instellingen ik beter naar mijn hand kan zetten. Deze keer vertrokken met nog minder concept dan ervoor, maar heb weer wat beelden gemaakt die ik zal proberen tot een interessant geheel samen te breien. Uiteraard is het “gevaarlijk” om 2 keer hetzelde onderwerp te filmen, en gelijkenissen zullen zich sowieso opdringen, maar daar gaan we ons weinig of helemaal niks van aantrekken. Tis gewoon leuk om doen en eens een andere manier om met beeld om te gaan. Het was dat of uislapen tot 1 uur ’s middags.

Written by Jimmy Kets

augustus 9, 2008 bij 10:41 pm

Geplaatst in photography

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Past perfect in de slaapserie van Karina!
    ’t Ziet er daar voor Chinese begrippen wel erg rustig uit ….

    René Wouters

    augustus 10, 2008 at 11:58 am

  2. ik vind de fake reeks erg leuk. Heel raar sfeertje.

    ysabje

    augustus 10, 2008 at 12:27 pm

  3. razend benieuwd naar uw filmpke! Filmen:Dat gaat u goed af!

    jef beirinckx

    augustus 11, 2008 at 4:36 pm


Geef een reactie

