Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

DOEL

with 13 comments

Zaterdagmiddag ben ik eventjes gaan rondlopen in Doel, samen met Imke Dielen en Evy. Evy heeft er enkele beelden gemaakt met een technische camera, ik ben heel benieuwd naar haar beelden. Zo’n technische camera is echt wel een supergraaf ding, waar ik helaas nog nooit mee gewerkt heb. Maar realistischer wijze, past het niet echt bij mijn snelheid van werken. Maar ik heb wel veel bewondering foor fotografen die hiermee werken. Het contrast met mijn speelgoed van de dag kon nauwelijks groter zijn: Canon HF10 Een klein videcameratje dat zelfs in mijn broekzak past. Imke heeft hem in bruikleen, en het leek me wel leuk om er eens een filmpje mee te maken. Belichting en scherpstelling heb ik allemaal automatisch gedaan, omdat deze zaken in zo’n camera’tje veel te ver weg in de menu zitten. Dus het was allemaal heel basic, point and shoot dus.
Heb eigenlijk gewoon 2 uur DOELloos rondgelopen en enkle beelden gemaakt. Vanmiddag heb ik me dan beziggehouden met monteren om er een geheel van proberen te maken.
Hieronder het resultaat:

Written by Jimmy Kets

augustus 4, 2008 bij 9:26 pm

Geplaatst in Uncategorized

13 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. geweldig echt super
    geeft echt een bepaalde sfeer weer, een sfeer waarvan ik zeker ben dat die in doel ook heerst hoewel ik er nog nooit ben geweest

    peis dat doel een dankbare locatie is…

    Z.

    augustus 4, 2008 at 11:18 pm

  2. je doel is bereikt
    mooi hoe je telkens de minimale beweging zoekt, ben jij fotograaf mss…?

    nyklyn

    augustus 5, 2008 at 4:45 am

  3. Die kermiskraam is wel licht surrealistisch

    steven

    augustus 5, 2008 at 7:11 am

  4. […] Gepubliceerd op augustus 5, 2008 Mijmeringen Het was op zaterdag, het was met Jimmy Kets, het was met Evy Raes, het was een […]

    DOEL « Imke Dielen

    augustus 5, 2008 at 8:05 am

  5. Zonder muziek zou dit na een paar seconden tegensteken. Maar de beelden in combinatie met de muziek maakt het filmpje geniaal. Jimmy Kubrick!

    1:25 heerlijk!
    2:50 is een supershot!
    2:55 lijkt me Imke wel!

    Ik ben erg benieuwd naar de foto’s van Evy!

    Artur

    augustus 5, 2008 at 8:13 am

  6. Ik was daar ook aaaaarg jammer genoeg niet tegengekomen.

    luisindepels

    augustus 5, 2008 at 10:35 am

  7. @Artur SSSSSSSSSSSSSSSSST!😉

    Imke Dielen

    augustus 5, 2008 at 11:35 am

  8. 🙂

    Artur

    augustus 5, 2008 at 12:28 pm

  9. Jimmy, het is wel een boeiend filmpje geworden. Ik heb er vorig jaar ook eens een halve dag gefotografeerd maar heb het project nooit of nog niet afgewerkt.

    Serge

    augustus 5, 2008 at 4:25 pm

  10. herkenbare beelden mooi neergezet.
    vooral de mensen en boten die het statische beeld wat extraas geeft.

    geen plaatjes van de festiviteiten ? (buiten de neonkraam)

    ruud

    augustus 5, 2008 at 8:21 pm

  11. Fijn om je nog eens video te zien maken. De muziek past er perfect op ik was minuten lang aan het scherm gekluisterd

    Frederik

    augustus 5, 2008 at 10:53 pm

  12. diep onder de indruk hier.
    knap werk – het boeiendste doeldocument dat ik tot nu toe gezien heb.
    je keuzes passen perfect bij het onderwerp.
    knap.

    dieterdelathauwer

    augustus 6, 2008 at 8:19 pm

  13. Geen beelden om vrolijk van te worden. Als dat de bedoeling was dan is dat goed gelukt. Het beeld met de lege bank en de persoon die langs loopt (geen belang wie het is) is wat mij betreft een hoogtepunt.

    fotomart

    augustus 6, 2008 at 10:59 pm


Geef een reactie

