Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Genoeg

with 2 comments

Zo, voor mij zijn het genoeg hondjes geweest, het is nu wachten tot wanneer de andere bloggers de trouwe viervoeters op cyberspace loslaten.
Op de één of andere manier is dit wel een overgangsbeeld van mijn maltezers naar de rest van mijn Blankenberge foto’s. Niet dat er nog zoveel Blankenberge materiaal komt, maar ik zal wel zien wat ik nog in mijn lightroom tegenkom.

Written by Jimmy Kets

juli 9, 2008 bij 10:26 pm

Geplaatst in photography

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. doet me denken aan die schrijver van wie de naam me HUGO CLAUS – ressurection.

    dieterdelathauwer

    juli 10, 2008 at 6:33 am

  2. (je banner is trouwens tof gedaan)

    dieterdelathauwer

    juli 10, 2008 at 6:34 am


Geef een reactie

