Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Alles loopt op wieltjes

with 10 comments

Vandaag zijn we met 8 fotografen (bloggers en (nog) niet bloggers) naar Blankenberge geweest. Het was een fijne dag. Het strand lag dan wel niet rijk bezaaid met fijne vleeswaren al dan niet met plastiek zak van de Renmans slagerij naast zich, toch was het de moeite om deze “schone” badstad te doorkruisen.
Voor de eerste post over deze dag heb ik als thema “alles loopt op wieltjes” gekozen.

Written by Jimmy Kets

juli 6, 2008 bij 7:57 pm

Geplaatst in Uncategorized

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blij dat ’t fijn was geweest🙂 De eerste foto heeft mijn voorkeur!

    Jens Daems

    juli 6, 2008 at 8:36 pm

  2. Leuke reeks! Foto 1 vind ik super! Jammer voor je dat het geen hete dag was met schaarsgeklede zonnekloppers….’t kan niet alle dagen Benidorm zijn hé😉

    Mie

    juli 6, 2008 at 8:46 pm

  3. #1 ‘de geschiedenis staat op’ .. heel apart

    #2 is dat de nationale sport in blankenberge ? heel vreemd die lege karretjes.

    ruud

    juli 6, 2008 at 8:51 pm

  4. Prachtig dat vingertje bij foto1! Je hebt niet enkel op de tekst en mensen gelet, maar ook op de voorgrond zoals de paaltjes. Sterk.

    Nu ik foto2 wat groter zie begrijp ik beter wat je bedoelde.

    Schitterende lijnen bij foto3! Mooi symmetrisch.

    Tja.. en foto4 is natuurlijk geniaal!

    Artur

    juli 6, 2008 at 11:11 pm

  5. foto 1 hoe durven ze ‘history is rising…’ terwijl ze alles met de grond gelijk maken en dan iets hypermoderns in de plaats zetten. Ik apprecieer het protest van de vrouw in rolstoel.
    foto 2 is gewoon een kwestie van altijd iets om handen te hebben. Het schijnt de nationale sport van Blankenberge te zijn.
    foto 3 is praktisch gezien.
    foto 4 zou de bestuurder ook door het raam naar buiten komen?

    nyklyn

    juli 7, 2008 at 4:33 am

  6. Spijt dat ik er niet kon bijzijn. foto 1 en 4 zijn geweldig.

    vindesign

    juli 7, 2008 at 7:46 am

  7. Wieltjes genoeg, ideeën mooi uitgewerkt.
    De laatste is een kraker: illegale aftap? 😉

    René

    juli 7, 2008 at 11:16 am

  8. Foto 3 maakt me nieuwsgierig. Waarom blijft ze niet op haar pausmobiel zitten?

    controletoren

    juli 7, 2008 at 11:37 am

  9. had ik je blog een dag eerder gelezen, ik was geweest want zat in oostende. ben daar dan foto’s gaan maken. daar lagen wel mensen op het strand, maar ik dierf ze niet fotograferen😀
    over de foto’s: foto 1 is zalig en de laatste ook.

    sander

    juli 7, 2008 at 9:46 pm

  10. Het tafereel op foto 4 heb ik vorige week in Oostduinkerke gezien. Heel vreemd! Ook zo’n draad vanuit een raam naar een elektronische rolstoel…

    Farah

    juli 8, 2008 at 10:57 am


Geef een reactie

