Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

gallerij

with 3 comments

Vorige week zondag was het de opening van Szymon Gallery in Zoersel. Voorheen was de gallerij in de steenhouwersvest in Antwerpen gevestigd, nu dus op den boerenbuiten. Op de openingstentoonstelling heb ik 2 beelden hangen, waaronder mijn nieuwe Las Vegas foto “Black Horse”. Mijn jongste fan🙂 was er ook: Jasper, zoontje van een neef van mij. Hij heeft trouwens zijn eigen blog!
Onderstaande beelden zijn gemaakt met ne gsm, maar dat was wel duidelijk dacht ik🙂

Written by Jimmy Kets

juni 27, 2008 bij 11:00 am

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. de foto van het paard op de parkeerplaats weer een topper.
    een leeg Kets-landschapje, herhaling van de palen, de schaduwen, de kleuren
    komt allemaal samen.. mooi !

    p.s. ben je al naar brighton geweest ?

    ruud

    juni 28, 2008 at 7:34 pm

  2. Ik was al stiekem gaan kijken via blurb. Het is een prachtige foto! Het is een echte Kets. Maak er maar snel wat postkaartjes van voor in mijn collectie Kets-beelden.😉

    Artur

    juni 29, 2008 at 1:13 pm

  3. zowel het boek en de 2 foto’s waren dik in orde
    ben familie van Szymon, en wat ik vooral geslaagd vond, is de foto van de uitnodiging, a good eye!!

    wouter

    juli 12, 2008 at 1:21 pm


Geef een reactie

