Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

benidorm

with 10 comments

Ziezo, ik ben net terug van 3 dagjes Spanje. Een relax reisje, op bezoek bij vrienden. Ik had me voorgenomen om geen fototoestel mee te nemen, maar daar aangekomen, had mijn toestel zich blijkbaar toch verstopt tussen mijn handbagage, weliswaar met één lens. Veel heb ik niet gefotografeerd. We hebben wel een uitstapje naar benidorm gemaakt, en daar heb ik me toch even 2 uurtjes teruggetrokken op het strand met mijnen kodak. Op 2 uurkes tijd maar 3 mensen die lastig waren, waaronder een jufrouwke dat zich perse moest komen moeien omdat ik de achterkant aan het fotograferen was van een oud madameke. Wat leuk dacht ik dat ze het zo voor de andere mensen opneemt, maar ik heb haar toch vriendelijk gevraagd om op te zouten🙂

Written by Jimmy Kets

juni 26, 2008 bij 3:28 pm

Geplaatst in Uncategorized

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jaja, Jimmy, het valt toch niet mee voor jou om aan je trekken te komen…
    Maar dit is een schitterende plaat! Was de mevrouw in kwestie ook zo aantrekkelijk
    als onze Katja?

    René

    juni 26, 2008 at 3:52 pm

  2. De hollandse madam achter het boekje was wel vriendelijk🙂

    Jimmy Kets

    juni 26, 2008 at 3:58 pm

  3. haha lijkt wel op die platenhoezen maar dan in real life, schitterend

    nyklyn

    juni 26, 2008 at 5:16 pm

  4. héérlijk!

    stephanieverbeken

    juni 26, 2008 at 6:39 pm

  5. Das echt een mooie plaat die je daar hebt! Is het ook een spontaan shotje? Of heb heb je gevraagd om even te poseren met het boekje? Ik gok op de eerste optie🙂

    Jens Daems

    juni 26, 2008 at 9:02 pm

  6. 🙂 sleave face

    ruud

    juni 26, 2008 at 9:29 pm

  7. fantastisch!

    katrijn

    juni 26, 2008 at 9:37 pm

  8. @jens: tis een spontaan shot, achteraf wel even een klapke meegedaan🙂

    Jimmy Kets

    juni 26, 2008 at 10:09 pm

  9. héérlijke foto!

    MJ

    juni 27, 2008 at 6:14 am

  10. Leuke foto! De vrouw links in de foto had je ook wel door volgens mij.

    Robbie Veldwijk

    juni 27, 2008 at 1:04 pm


Geef een reactie

