Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Blurb

with 10 comments

Vandaag leverde de postbode een langverwacht pakje af. Mijn Las Vegas boek dat ik via blurb besteld had. HAd ineens 2 stuks besteld. Helaas is één ervan beschadigd. Heb even op hun website gekeken, en moest een standaard formulier invullen. Hopelijk zijn ze bereid om een nieuw exemplaar op te sturen. To be continued dus.
Voor de rest is de druk van de beelden in het boek heel goed, perfecte kleuren en diepe zwarten. Meer moet dat niet zijn.

UPDATE !
Ik heb een antwoord van blurb gehad op het standaardformulier dat ik moest invullen. Ik heb deze foto doorgemaild en heb bericht gekregen dat ze hem terug gaan printen en opsturen. Dat is nog eens service!!!

Written by Jimmy Kets

juni 16, 2008 bij 10:50 am

Geplaatst in Uncategorized

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Djudedju, jammer. Hou ons wel op de hoogte want ik was eigenlijk van plan om zelf ook eens een boek bij hen te bestellen. Ik ben benieuwd hoe snel hun aftersales service is.

    Thomas

    juni 16, 2008 at 11:28 am

  2. na je tip op blurb wezen kijken en zag je nieuwe book daar al staan.
    leuk veel schaduwen er in.

    minder dat er zo ruw wordt omgegaan met de post…

    ruud

    juni 16, 2008 at 12:06 pm

  3. Ruud zag je boek op blurb staan? wil dat zeggen dat je daar alles kan zien? raar…

    de “piep” op de voorkant ziet er alvast uitnodigend uit.

    Ik ging eerst eens Fotobuch proberen, maar blijkbaar is Blurb beter?

    dieterdelathauwer

    juni 16, 2008 at 12:42 pm

  4. Hun service is erg goed. Bij mijn vorig boek was ik niet tevreden van de drukkwaliteit (er zaten strepen in de donkere partijen) en ze hebben me gratis en razendsnel een nieuwe versie opgestuurd. Klasse!

    Ake

    juni 16, 2008 at 12:54 pm

  5. Ik ben blij te horen dat Blurb meevalt wat betreft printkwaliteit. Ik heb er een tijd geleden eens een boekje besteld en was niet te spreken over de kwaliteit.

    Serge

    juni 16, 2008 at 3:14 pm

  6. Afhankelijk van het formaat van het boek gebruikt Blurb een andere printer wat meteen het verschil in kwaliteit verklaart. Ben zelf heel tevreden van de kwaliteit van het 7 x 7 inch boekje. Netjes verpakt in een stevig karton. Maar dat karton kan natuurlijk niet tegen alles🙂

    Bart

    juni 16, 2008 at 3:27 pm

  7. Ik was bij mijn eerste druk bij Blurb ook niet tevreden (ook strepen in donkere delen). Hun aftersales was voor mij picobello. Supersnelle replies en als je hen een foto stuurt met de reden van je ontevredenheid, krijg je meteen een nieuw exemplaar (of een gift certificate ter waarde van een nieuw album).

    lieven(.be)

    juni 16, 2008 at 7:16 pm

  8. De uitstekend van klantendienst van blurb brengt alles wel in orde, mits foto van het probleem heb je binnen de week een gratis herdruk. Ze mogen wil hun boeken beter verpakken, bij mij waren er ook 2 beschadigd.

    Hippopotamos

    juni 16, 2008 at 7:54 pm

  9. @ Bart: Is het kleine formaat dan beter dan de Standard Landscape (10×8 inch)? Ik heb net zelf een boekje besteld en ben toch teleurgesteld over de kwaliteit. De losse flap bij de hardcover komt héél amateuristisch over en het raster van de print is zo groot dat ik het met het blote oog zie… Of stel ik te hoge eisen aan een customized boekje? Iemand enige suggesties om een kwalitatief boekje te laten printen?

    Evy

    juni 17, 2008 at 7:37 pm

  10. @Evy:Ik vraag me ook af waar het nu wel goed is om een boekje te laten maken. De kwaliteit van Blurb is blijkbaar goed in orde maar het is 9 op 10 keer beschadigd. De goede service maakt dat wel terug een beetje goed.
    Foto.com is spotgoedkoop maar de kwaliteit is er dan ook naar, vooral de kleurzwemen is voor de kriebels van te krijgen.
    Extrafilm is ook heel degelijk van prijs en de kwaliteit is aanneembaar.Hier heb ik het dan wel enkel over een kalender, die overigens veilig verpakt zat.

    Eveline Boone

    juni 21, 2008 at 12:10 pm


Geef een reactie

