Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Agnew

with 8 comments

Vanavond is het de finale van de canvascollectie. Ik zal de uitzending niet kunnen zien omdat ik de modeshow van de Antwerpse academie moet fotograferen.
Eergisteren moest ik een dubbelportret maken van Rachel Agnew samen met haar broer de komiek Alex Agnew. Rachel is één van de 5 genomineerden van de canvascollectie. Tussen de 5 geselecteerde werken spreekt dat van haar, me toch het meeste aan. Alhoewel ik ook veel bewondering heb voor het werk van Koen van den Broeck, maar dat komt vooral ook door het feit dat ik het gedachtengoed erachter een beetje ken.
Maar uiteraard kan je niet verder gaan op de prentjes van de werken die op het net staan. Kunstwerken moet je natuurlijk in het echt zien, en toen sprong dat van Rachel er tussen de schilderijen in mijn ogen zeker uit.

Written by Jimmy Kets

juni 12, 2008 bij 9:55 am

Geplaatst in Uncategorized

8 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vanmorgen gezien in DM. Knap portret!

    Dries

    juni 12, 2008 at 11:22 am

  2. groot gelijk – al dat getelevote en ge-sms en dat fake power to the people gedoe. hoe kun je nu een kunstwerk op een tv-scherm beoordelen? (zeker als er zo een mooie prijzenpot aan vasthangt).

    idd leuke foto. haar broertje trekt wel de meeste aandacht naar zich🙂

    dieterdelathauwer

    juni 12, 2008 at 11:47 am

  3. idd werk als dat van Rachel heb ik nog niet gezien, maar toch gaat mijn voorkeur naar het werk van Patrick Couder wat ik geniaal vind…

    nyklyn

    juni 12, 2008 at 11:53 am

  4. Op tv vond ik ze wel erg arrogant overkomen, ze is toevallig toch niet van A’pen?

    Jeroen Ongenae

    juni 12, 2008 at 1:00 pm

  5. Mooi beeld. Er interessant werek. Ik heb de rest nog niet gezien maar dit vind ik wel erg goed !!

    Frederik

    juni 12, 2008 at 2:42 pm

  6. Ik vond haar geenszins arrogant, eerder bescheiden, een beetje gegeneerd om alle aandacht, een frisse en spontane verschijning. Over haar kunst voorlopig geen mening…

    SveN

    juni 12, 2008 at 8:31 pm

  7. En ze wint nog de publieksprijs ook.
    Leuke foto, een tijdje geleden nog een show van Alex bijgewoond en ik krijg bijna weer buikpijn van ’t lachen als ik eraan terugdenk.

    s.goovy

    juni 13, 2008 at 6:21 am

  8. Beoordeeld via het tv-scherm vind ik Rachel toch een verdiende winnares.

    Eveline Boone

    juni 16, 2008 at 9:00 am


Geef een reactie

