Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Filmpke

with 14 comments

Zondagmiddag ben ik eventjes naar de sinksenfoor geweest in antwerpen, en in de plaats van mijn fototoestel had ik even mijn videocamera’tje meegenomen dat al 2 jaar stof aan het eten was in mijn kast. Beetje gemotiveerd door Nicolas Provost zijn “Plot Point”.
Ik heb gewoon wat losse shots gemaakt en me achteraf even geamuseerd door ze aan mekaar te plakken en een muziekje erop geflanst als experiment. Banale dingen krijgen door de context waarin je ze plaatst en door bv de muziek een andere betekenis….
Ja, boys and their toys and too much free time🙂
Oh ja, de klank moet je best wel hard genoeg zetten.

Written by Jimmy Kets

juni 11, 2008 bij 11:32 am

Geplaatst in Uncategorized

14 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. je fotostijl is er in herkenbaar
    tof!

    gekiekt

    juni 11, 2008 at 12:50 pm

  2. sobere beelden , sterk geheel!

    tomleuntjensphotography

    juni 11, 2008 at 1:20 pm

  3. Heel filmisch, dat gaat je ontzettend goed af. I want more!

    Bert Stephani (X-Pose)

    juni 11, 2008 at 1:45 pm

  4. @ bert: U vraagt wij draaien🙂

    Jimmy Kets

    juni 11, 2008 at 1:47 pm

  5. Fototoestel nu in de kast en gaan filmen,man! Zéér sterk!

    jef beirinckx

    juni 11, 2008 at 2:42 pm

  6. Wow lekker sfeertje!

    Dat shot met dat eendje (1:15) is echt zot!

    Artur

    juni 11, 2008 at 4:25 pm

  7. Mag langer duren… heel knap!!!!!

    serge

    juni 11, 2008 at 5:39 pm

  8. Wreed sterk. Laat de rest dan ook maar komen!

    centrocampista

    juni 11, 2008 at 6:06 pm

  9. idd film is 50% beeld en 50% sound en die balans heb je duidelijk te pakken

    nyklyn

    juni 11, 2008 at 9:20 pm

  10. Een paar grave stukken zitten erin (profiel van man tegen op en neer gaande tuigen én het eendje). Meer van datte, zeker.

    Karina

    juni 12, 2008 at 4:26 pm

  11. leuk hoor. de blik van de fotograaf komt duidelijk terug.
    dat vond ik ook sterk in de wielerfilm van Vanfleteren.
    mag je meer doen, Jimmy.

    p.s. die halve marathon is ook een grappige reportage.

    ruud

    juni 12, 2008 at 5:48 pm

  12. fantastisch, de associaties die de kijker onbewust maakt, Jacques Tatti achterna!
    Nog meer van dat soort dingen posten!

    ellen goegebuer

    juni 16, 2008 at 11:25 pm

  13. Me like!

    Goed dat we deze namiddag plannen gesmeed hebben😉

    Imke Dielen

    juni 21, 2008 at 8:10 pm

  14. Jimmy, ik breek al enkele weken mijn hoofd bijna stuk over de muziek die bij het filmpje hoort. Is het niet “Luke slater” met “score one” van de cd “freek funk”(1997)?
    Gisteren per toeval die plaat nog eens opgezet en toen ik track 2 hoorde dacht ik… ja dat is het! De muziek past echt perfect bij het filmpje. Hopelijk krijgen we ooit nog zoiets te zien.

    jurgenbrusselaers

    juli 17, 2008 at 8:20 am


Geef een reactie

