Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

The genius of photography

with 7 comments

Twee weken geleden had ik de aflevering “paper movies” van The Genius of photography gemist. Ik had gehoord dat oa William Eggleston er in voor kwam. Gisteren na wat surfen heb ik de volledige reeks ontdekt in goei kwaliteit. De aflevering was zeer de moeite! Eigenlijk alle fotografen die ik al heel lang bewonder en die mijn boekenkast vullen, kwamen er in voor. Super interessant om ze eens aan het werk te zien. Ineens ook de laatste aflevering bekeken. Eveneens zeer de moeite.
Lang leve de technische camera ook! Die ik helaas niet bezit, en iets te omslachtig is voor mijn manier van werken. Chapeau voor de mensen die dat wel doen! Er bestaan nog zotten en das leuk om zien.

Written by Jimmy Kets

juni 7, 2008 bij 2:43 pm

Geplaatst in photography, Uncategorized

7 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aaah, de technische camera. Vanaf september in de fotografie cursus! Het beloven leuke tijden te worden🙂 ‘k Had de reeks zelf eigenlijk ook gemist toen ze op Canvas te zien was, maar inderdaad, online makkelijk terug gevonden. Alle 6 afleveringen.

    Thomas

    juni 7, 2008 at 3:11 pm

  2. paper movies ook mijn favoriete aflevering.
    fijn dat dit soort series wordt gemaakt.

    misschien moet Canvas een vervolg maken met vlaams talent🙂

    broodjelicht

    juni 8, 2008 at 6:45 pm

  3. ”Harald Finster“, is mijn persoonlijke fotoheld🙂 ! Prachtig om te zien hoe hij te werk gaat. Het materiaal is dan wel onbetaalbaar voor mij, maar het is alleen al een genot om te zien hoé hij te werk gaat.

    Zijn nieuwste reeks over een staalbekken in Tjechie is zeker de moeite waard: http://www.hfinster.de/StahlArt2/archive-Trinec-Steelworks-de.html

    Tim Freh

    juni 10, 2008 at 3:25 pm

  4. Zou die reeks te koop zijn -nu al of binnekort- op DVD?

    Erwin Acke

    juni 10, 2008 at 4:23 pm

  5. Waar zijn die afleveringen online terug te vinden aub ?

    Robrecht De Muyter

    juni 21, 2008 at 9:21 pm

  6. http://www.veoh.com/userVideos.html?username=ktt1978

    je moet wel eerst een veoh player downloaden

    Jimmy Kets

    juni 21, 2008 at 9:23 pm

  7. is niet meer te vinden jongen!

    zerped

    november 18, 2008 at 6:27 pm


Geef een reactie

