Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Canvascollectie

with 3 comments

Gisteren ben ik even tussendoor naar de canvascollectie in het BOZAR gaan kijken. De tv uitzendingen vind ik heel boeiend trouwens. Verleid door de schoonheid van de werken die ik op tv zag, wilde ik ze ook wel eens in het echt zien, ervaren… Ik vind persoonlijk dat er wel goei werk hangt maar zeker niet alles… Eigenlijk is het iets heel persoonlijks natuurlijk, en het ene werk spreekt de ene aan, en de andere dan weer niet. Toch had ik het gevoel dat ik op mijn honger bleef zitten. Nu heb ik het niet alleen over de fotografie maar over alle “kunstwerken” die er hingen.
Het werk dat me het meest kon boeien was een video van Nicolas Provost, “Plot Point” genoemd.

Written by Jimmy Kets

juni 7, 2008 bij 4:35 pm

Geplaatst in Uncategorized

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb je zelfs gespot terwijl je naar ‘Plot Point’ zat te kijken … . Is inderdaad een boeiend videowerk. Al zijn er natuurlijk ook enkele fijne foto’s te bekijken, zoals ‘Freeze’ van Kumi Oguro en de Cuba-foto’s van Nele Van Canneyt.

    ‘Blond Hair’ had hiertussen zeker niet misstaan … 🙂

    Tom

    juni 9, 2008 at 10:04 pm

  2. Ik heb je zelfs gespot terwijl je naar ‘Plot Point’ zat te kijken. Is inderdaad een boeiend videowerk. Al zijn er natuurlijk ook enkele fijne foto’s te zien, zoals ‘Freeze’ van Kumi Oguro en de Cubafoto’s van Nele Van Canneyt.

    ‘Blond Hair’ had hiertussen zeker niet misstaan … . 🙂

    Tom

    juni 9, 2008 at 10:06 pm

  3. Beste Jimmy
    Jouw mooie inzending mocht er zeker ook bij, naast de prachtige werken van fotografe Nele Van Canneyt.
    Groetjes
    Jeroen

    Jeroen Ongenae

    juni 11, 2008 at 12:39 pm


Geef een reactie

