Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Verboden te telefoneren

with 3 comments

Vanmiddag was ik met de auto aan het rijden in brussel, allez als je het rijden kon noemen. Anderhalf uur deed ik erover om enkele kilometers te overbruggen. Stapvoets verkeer. Ik reed op de Brusselse binnenring. Plots kreeg ik telefoon. Het was humo die een beeld van mij wilde publiceren. Even later zag ik links van mij een man op een motto. Ik bleef rustig verder bellen. Hij deed een handgebaar maar had het gewoon niet door… Nog even later besefte ik het. De man op de moto was gewoon een politieagent. Ow shit. Ik rondde snel het gesprek aan de telefoon af met de woorden: Shit da ga mij hier geld kosten. Deed het raampje open. De man begon een monoloog af te steken in den aard van: Bellen achter het stuur is verboden en kost 100 euro, het negeren van een politiebevel en het weigeren aan de kant te zetten is nog eens 300 euro. De politierechter zus en de politierechter zo… Uiteindelijk bleef het bij een waarschuwing, hoop ik toch. Ik ben niet aan de kant moeten gaan staan, en de politie agent is doorgereden. Hopelijk krijg ik binnenkort geen boete in de brievenbus. Argumenten zullen er wel niet tegen bestaan, ook al kan je het moeilijk “rijden” noemen dat ik deed tijdens het bellen. Heb nu wel geen beeld om deze post te illustreren, de moed ontbrak me om nog snel een foto’tje van de flik te maken met mijn gsm🙂

Written by Jimmy Kets

juni 6, 2008 bij 10:01 pm

Geplaatst in Uncategorized

Tagged with

3 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. LOL!🙂

    Artur

    juni 6, 2008 at 10:40 pm

  2. Een bluetooth oortje kopen, dat kost 40 euro🙂

    Serge

    juni 7, 2008 at 3:44 pm

  3. Een foto van die flik… en nog wat privacy issues op je nek halen ook🙂

    Bart

    juni 8, 2008 at 8:56 am


Geef een reactie

