Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

We hebben weer prijs 1

with 2 comments

Vanmiddag parkeerde ik me voor de redactie in Brussel. 2 keer kocht ik een ticketje. Toen ik wat later terug met de auto aan het rijden was merkte ik plots dat er een boete onder mijn ruitenwisser stak.
Daarnet bestudeer ik het platiekje en hier staat mijn nummerplaat op. Wat ik wel vreemd vind is dat er nergens een uur van konstatatie terug te vinden is, zowel niet in de plastiek als aan de buitenkant van de plastiek.
Mis ik iets? Ik denk dat ik toch ga wachten tot ze mij een aanmaning sturen waar dit wel op vermeld staat, want ze kunnen al veel briefkes schrijven dacht ik zo bij mezelf… Kan ook zijn dat ik gewoon dom ben.

Written by Jimmy Kets

mei 28, 2008 bij 8:32 pm

Geplaatst in Uncategorized

2 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. geen tijd is geen rechtsgeldigheid😉 mazzel
    zou m goed bewaren…

    broodjelicht

    mei 28, 2008 at 8:44 pm

  2. Nou lekker is dat weer… Idd maar even wachten!

    Robbie Veldwijk

    mei 29, 2008 at 7:32 am


Geef een reactie

