Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

En we zijn weeral terug

with 10 comments

Na 10 volle dagen in Las Vegas te hebben rondgedwaald, en precies 4200 keer op de ontspanknop van mijn camera gedrukt te hebben, zijn we weeral terug in België. Binnenkort ga ik op mijn website zeker een selectie beelden plaatsen alsook op deze blog.
Maar ik ga eerst proberen een selectie foto’s gepubliceerd te krijgen, samen met een tekst die ik aan het schrijven ben over mijn ervaringen daarginds.
Onderstaand beeld is eigenlijk totaal niet representatief voor de rest van mijn beelden maar vind het het op zich wel leuk.

Written by Jimmy Kets

mei 23, 2008 bij 11:03 am

Geplaatst in Uncategorized

10 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. De regel “what happens in Vegas stays in Vegas” is bij deze dus goed doorbroken. Ben zeer benieuwd naar het resultaat.

    Leuk beeld !

    Frederik

    mei 23, 2008 at 11:44 am

  2. ook benieuwd!!!!
    kwil wel eens weten hoe je daar aan begint “proberen mijn beelden te verkopen”…

    dieterdelathauwer

    mei 23, 2008 at 12:21 pm

  3. Fijn dat je weer in het land bent.

    Waar ‘wil’ je ze publiceren Jimmy? In De Morgen of ergens anders?

    Artur

    mei 23, 2008 at 2:46 pm

  4. Na China direct weer vertrokken dus … dat verklaart de stilte. Wij zijn benieuwd!

    Karina

    mei 23, 2008 at 8:34 pm

  5. Ik kijk uit naar de foto’s van Vegas.

    Tine

    mei 24, 2008 at 8:36 am

  6. En ik die altijd al dacht dat je voor lanceringen op Cape Kennedy moest zijn🙂

    Franky Van Damme

    mei 24, 2008 at 8:41 am

  7. Dit lijkt hier eerder Cape Carnaval

    nyklyn

    mei 24, 2008 at 1:53 pm

  8. […] for real usa-images, check the great blog of jimmy kets! (las vegas on its […]

  9. Nou we zullen zien, ben benieuwd!

    Robbie Veldwijk

    mei 24, 2008 at 9:18 pm

  10. Super! De flitser heeft hier een echte meerwaarde, prachtig! Het is ook direct duidelijk wat het ”thema” is…

    Ik wacht met spanning af op je andere beelden🙂 !

    timfreh

    mei 25, 2008 at 1:32 pm


Geef een reactie

