Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Schone slaper

with 5 comments

Tussen al het verwerken door van mijn beelden van China en Taiwan, dacht ik dat het geen slecht idee zou zijn om nog eens een beeld op deze blog te plaatsen, vooraleer hij inslaapt.
Deze foto maakte ik in het Shijingshan Amusement Park in Peking. Ik had al één en ander over dit park gelezen op internet voor ik op reis vertrok. Er zouden figuren rondlopen die verdacht “goed” lijken op mickey mouse, Donald Duck en de 7 dwergen…. En er zou ook een Kasteel staan dat nogal gelijkenissen heeft met dat van Disneyland. Dat laatste kan ik bevestigen met deze foto, maar de andere figuren liepen er niet meer rond, dankzij een leger advocaten van Disney waarschijnlijk.

Written by Jimmy Kets

mei 9, 2008 bij 6:03 am

Geplaatst in Uncategorized

5 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. Slapen en kopiëren … twee nationale sporten in China🙂
    Grappig de combinatie van beide in deze foto.

    Karina Brys

    mei 9, 2008 at 6:51 am

  2. ..en in sprookjes moet je echt geloven, beste Jimmy en dan zie je de figuren zeker wel…😉
    Inderdaad, foto met een diepere boodschap.

    René Wouters

    mei 9, 2008 at 7:18 am

  3. héérlijke kitsch!

    dieterdelathauwer

    mei 9, 2008 at 8:41 am

  4. Ik dacht gelijk dat het disney was dus het is ze wel gelukt (al ben ik nooit in disney geweest maar goed). Raar is dat eigenlijk hé dat ze die dingen allemaal na proberen te doen zonder toestemming😛

    Robbie Veldwijk

    mei 9, 2008 at 12:12 pm

  5. Slapen en kopiëren))

    mp3

    augustus 10, 2008 at 1:16 pm


Geef een reactie

