Jimmy Kets

Jimmy Kets' BLOG www.jimmykets.be

Disneyland Hong-Kong

with 4 comments

Door de vele reacties🙂 op de vorige post heb ik toch maar besloten om een beeld op deze blog te plaatsen. Ik heb net een weekje Taiwan achter de rug en gisteren zijn we eventjes in Hong Kong geweest, om zo dadelijk verder naar Peking door te reizen voor nog een weekje te gaan fotograferen.
Onderstaand beeld maakte ik in Disneyland Hong Kong. Heb er 3 uurkes kunnen rondlopen. Qua sfeer vind ik het wel passen in mijn reeks van “vreemde hoekje”.

Written by Jimmy Kets

april 26, 2008 bij 2:49 am

Geplaatst in Uncategorized

4 Reacties

Subscribe to comments with RSS.

  1. vooral het hoekje linksonder

    nyklyn

    april 26, 2008 at 10:23 am

  2. Volgens mij zit je in Parijs 😉

    René

    april 28, 2008 at 7:44 pm

  3. héhé je humor blijft gezellig😉 Lukt het nog om de GB in toom te houden?

    Imke Dielen

    april 28, 2008 at 10:23 pm

  4. eentje waar ik wat langer blijf naar kijken. Mooi beeld.

    Xray

    mei 1, 2008 at 12:30 pm


Geef een reactie

